Trema


Ej ljudi.mahDanas je taj dan koji će biti super.
A to je nastup u Hv Zvonimiru(hr vojska).hrvatska
Imam tremu,a najviše me strah da ne zaboravim
nešto od kostima.Evo reći ću vam i kako sam jućer
provela dan.Ujutro u 10:30h imala sam trening na
kojemu smo imali i probu za danas.Bilo je koma.
Morala sam cijelim putem vuć kostime sa sobom.
Pogotovo plesat u njima je još gore.bangZato što
sam morala na sebi imat najlonke i preko njih još jedne
tajice.Kad sam došla doma najela sam se i mogla sam radit kaj
sam god htijela.Zato kaj su mi starci otišli sa burazom na turnir.
Igrali su u vrapčuheadbang.Poslije turnira kad su došli doma,došli su
moji kumovi.Njihov sin(Fran)trenira u Jarunu,pa su se tamo sreli.smijeh
Ja sad sva jadna i prehlađena moram ići na tu predstavu.rolleyesA kaj je
još gore tamo imam probu u 13:45h a predstava je u 17h.Znači da ću tamo
biti skoro cijeli dan.A moj buraz ima danas feštu sa klubom tako da poslije predstave
idem na feštu.njamipartysmokin

17.06.2007. u 09:25 || K 42 | P | # | K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Toto

Molim vas da mi hranite mog
Toteka.Tako se zove moj pravi
pas koji je sličan ovome ovdje.






adopt your own virtual pet!




Kakav vam je moj blog????
Super
Dobar
Tak-tak
Grozan
  
pollcode.com free polls

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Naj blogovi:
Irinej
Lea i Ivana
Tena
Nina
Veronica
Paula
Valentina
Maja













~ Šimpy (: *