SLOVA KROZ IGRU - Stvarne djevojke

nedjelja , 30.12.2018.

Igra memorije










Click here: SLOVA KROZ IGRU






LITERATURA Lidija Pehar : Psihološke posljedice reforme osnovne škole, Sarajevo, 2007. Bilo da je to igra memorije, slaganje kockica, slagalica, važno je pronaći odgovarajući model i učestvovati u igri sa detetom. Spretnost izrade ovih oblika od papira ili nekog drugog materijala je zaista velika kušnja strpljivosti i samokontrole, i kod odraslih , a kamo li kod djece. Čitajte različite stvari — knjige, časopise za djecu, enciklopedije, rječnike i dr.



SLOVA KROZ IGRU

A, danas ćemo naučiti još jednu vrstu riječi, pa će nam igrice biti bolje i bogatije. A, danas ćemo naučiti još jednu vrstu riječi, pa će nam igrice biti bolje i bogatije.



SLOVA KROZ IGRU

Igra memorije - Nije rekla koga glumi samo je kazala da se odrasli ponekad svađaju. Vaše je da pomoću izraza lica i položaja tela pokažete detetu neko osećanje, a zadatak deteta je da pogodi kako se osećate.



SLOVA KROZ IGRU

Ovo je veoma važna tema o kojoj bih volela da pričam sa vama! Znate koliko je prepoznavanje sopstvenih emocija i emocija drugih ljudi veoma važno za prijatnije svakodnevno funkcionisanje. Zbog toga je veoma važno da našu decu naučimo da prepoznaju svoja osećanja, da ih imenuju i da na adekvatan način reaguju u odnosu na njih. Isto važi i za prepoznavanje osećanja drugih ljudi koji ih okružuju. U ovom tekstu ću se zadržati na predlozima — kako da ih učimo koje emocije postoje i kako ih možemo prepoznati. Paket sadrži 24 kartice na kojima je predstavljeno 12 emocija. Vi možete da igrate klasičnu igru memorije i samo da tražite parove, ali isto tako možete produbiti igru razgovorom o tome kada smo se osećali tako kao što je na slici. Vaše je da pomoću izraza lica i položaja tela pokažete detetu neko osećanje, a zadatak deteta je da pogodi kako se osećate. Pa ponoviti sa drugim osećanjem. Najbolje da počnete sa ovim emocijama: strah, tuga, sreća i bes. Zatim tražite od deteta da ono vama pokazuje, a da vi pogađate. Maske Možete proširiti igru uvođenjem i drugih emocija, kao na primer iznenađenje, stid, ljutnja. Ono što igru može učiniti zanimljivijom jeste da koristite maske sa osećanjima slika ispod. Moja deca su baš uživala u igranju sa ovim maskama koje su izradile Karolina Đuga i Marijana Galonja, koje stoje iza naziva. Stavljajući maske deca imaju mogućnost da izraze te emocije i pri tom su se baš zabavljala. To i jeste poenta učenja kroz igru, da se dete oseća sigurno i opušteno, pa i spremno da unapređuje svoje veštine i usvaja nove. Ovo može biti odlična igra za decu koja su veoma povučena i stidljiva, pa kroz igru sa maskama mogu da isprobaju — kako je to kada pokazuješ da si ljut ili uplašen. Kod dece koja imaju često agresivne ispade u ponašanjima, ova igra može da im pomogne da prepoznaju i nauče da mogu i na drugačije načine da se izražavaju, mogu naučiti da prepoznaju svoja osećanja i postepeno usvajati adekvatno reagovanje u skladu sa emocijom koju u tom momentu oseća. Evo još ideja kako ove maske možete da koristite: — Dete odabere masku, ali tako da ne vidi koje osećanje je predstavljeno. Vi kroz primere detetovog ponašanja i opisa situacija kada se ono osećalo tako kao što je na slici treba da pomognete detetu da pogodi koju masku ima. Pri tom, ono uči da razlikuje svoje i tuđe emocije. Crtanje i slaganje Ukoliko imate dete koje više voli da crta i-ili slaže slagalicu, ovi predlozi koji slede su za vas. Crtam kako se osećam Potrebni su vam papiri i olovke. Nacrtate lice na papiru i tražite od deteta da nacrta određeno osećanje. Predlog igre: kod vas je jedna, kod deteta druga kocka. Dogovorite se ko će prvi bacati kocku i tako zadati izraz lica koji će onaj drugi morati da nacrta. Kada se završi sa crtanjem, dolazi do promene. Onaj ko je crtao sada baca kocku, a drugi crta. Na ovaj način su se igrala moja deca uz mali dodatak sa slagalicom. Mi smo to iskoristili i proširili igru sa crtanjem zadatih emocija tako da onaj koji baca kocku treba da pronađe delove lice slagalicu iz dva dela i složi brže nego što onaj drugi nacrta. Starija deca mogu da pronalaze i reči na kojima piše određena emocija i nakon završetka crtanja, doda delove na šablonu. Ono što mi se dopada sa ovim šablonom za crtanje je što u sebi ima magnet, te kada se delovi stavljaju na tablu ostaju na mestu, jer se spoje pomoću magneta. Ovo su samo neke ideje i predlozi kako se možete igrati sa decom, a da ih pri tom učite o emocijama. Sav materijal sa kojim smo učili kroz igru o emocijama su napravile divne Karolina Đuga diplomirani defektolog za višestruku ometenost i invalidnost — master i Marijana Galonja diplomirani defektolog — surdoaudiolog , a koje stoje iza naziva. One prave razne edukativne materijale, pretežno vizuelno orijentisane, za stimulaciju razvojnih sposobnosti kod dece sa smetnjama u razvoju i dece urednog razvoja govorno-jezički razvoj, emocionalni i socijalni razvoj, razvoj pažnje, pamćenja, vizuelne i auditivne percepcije , kao i za lakše usvajanje školskih veština. U ponudi imaju: — Materijale za stimulaciju razvoja pažnje i pamćenja — Materijale za razvoj govorno — jezičkih sposobnosti — Materijale za razvoj emocionalne inteligencije i adekvatnog emocionalnog reagovanja u različitim situacijama — Materijale za razvoj vizuelne percepcije, vizuomotorne koordinacije i grafomotoričkih sposobnosti — Materijale za lakše usvajanje slova, brojeva, oblika, boja. Ukoliko vam je ovaj tekst bio koristan, podelite ga i sa drugima. Takođe bih volela da sa nama podelite i svoje ideje i predloge kako još možemo da učimo o emocijama kroz igru. Ovaj tekst je nastao saradnjom sa. Autor teksta: Manuela Kamikovski mama, diplomirani psiholog, praktičar terapije igrom, sistemski porodični psihoterapeut pod supervizijom, asertivni trener, osnivač i urednik stranice maminovreme. Preuzimanje teksta ili dela teksta je moguće isključivo uz moju pismenu dozvolu. Ovaj unos je postavljen i obeležen kao , , , , ,.



ABECEDA
Prvo služi djetetu kao uzor. Na tabli otkrivam dio panoa koji daje definiciju pridjeva. S obzirom da mi živimo u uslovima gdje je sistem vrijednosi poremećen u onoj mjeri da su važniji neki materijalni uslovi u kojima dijete živi, a u potpunosti je zanemarena psihološka strana sazrijevanja i rada djeteta. Ovo je samo još jedan primjer primjene ovog oblika učenja. U kratkim i jednostavnim uputama za svaku temu opisuje se osnovna likovna tehnika, a potom se navodi niz ideja za varijacije navedene teme odnosno za radove koji se izvode na sličan način. This game is a small adventure for your baby. Na koji način se vi igrate učenja azbuke? Smislite svoju pjesmicu, igrajte se rimama ili smilsite rečenicu u kojoj svaka riječ počinje na isto slovo i sl. Djetetu često treba pokazivati riječima, jezikom tijela.

[Poslovno dopisivanje: Hrvatsko engleski prijevod i rečenice » croDict|7 načina vođenja ljubavi koje svaki par treba da praktikuje|Matorke traze sex]






Oznake: igra, memorije

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.