Škorpijevo škropilo

08.06.2005., srijeda

Umjesto prikladnih riječi...


Morao sam otvoriti novi blog, ali nepristojno je, mislim, otići bez objašnjenja, barem nekakvog. Ipak sam prvi kuler koji je, eto, obrisao svoj, kako mi je maloprije rekao Dario. Čini mi se da je već bilo sličnog uništavanja sadržaja, ali ako on tako kaže... Valjda Blue i Eugen nisu bili tako temeljiti, ne sjećam se više.

No dobro, sve to nema veze s onim zbog čega sam došao. Moj je blog nestao jer mi treba novi početak. I njegovo brisanje simbolično je koliko i praktično – i dalekosežno. Raskrstio sam s mnogim stvarima u životu koje su me isprva vezale i ispunjavale, a sada me guše. Pa tako i na Bloghaeru. To nema veze s uredništvom ili s vama, drage blogerice i blogeri, nego jedino sa mnom. Trebam nove horizonte. I zato sam uzeo najoštriji mač koji sam mogao naći, i presjekao Gordijev čvor. Drukčije nije išlo.

To ne znači da se rastajemo. Bit ću katkad ovdje, a dolazit ću vam i u goste. Zato što vas volim. Zato što sam se naviknuo na vas. I zato što biste mi u suprotnom nedostajali. Ali neću više pisati, barem ne kao dosad. Ili barem ne na ovoj domeni.

Možda se i vratim. Možda. Ali nemojte me držati za riječ. Nikoga se ne isplati čekati, pa tako ni mene. Čitajte radije nekoga drugog.

Želim vam svako dobro. I nastojte mi ne zamjerati previše.