četvrtak, 18.09.2008. ♥

♥ Fotografije

Evo par fotkica mojih leđa:

-->evo tako to izgleda kada opušteno stojim, u javnosti se nekako namjestim pa izgleda ravnije

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


-->a ovako mi iskoči grba kada se sagnem, to se baš i ne može sakriti

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


-->nešto malo iz profila

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


-->i za kraj, moja ortoza, koja će za tjedan dana postati moja daleka prošlost

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Eto, tako vam izgledaju moja leđa nakon četiri godine nošenja ortoze i svakodnevnog vježbanja.
Ne želim nikoga obeshrabriti, nastavite nositi svoje ortoze i raditi vježbe, ali nemojte očekivati jako učinkovite rezultate. Sljedeči je tjedan, nadam se, napokon operacija i jedva čekam da se kući vratim ravnih leđa i bez grbe!
Šaljem veliku pusu svima što me čitaju.


Za 15 minuta putujem u Zagreb, u ponedjeljak, 22.09.2008 imam operaciju!
AAAAAAAAA, zaželite mi sreću, javim vam se ravna, pusa!

♥ 09:35 ♥ komentari (11) ♥ printFotografije

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.