Kiss my a**...

Napisala:srijeda, 10.05.2006.

Tek toliko neš da napišem..............

kod mene nema niš novo................ sam da znate..........jedino to kai su svi u šoku jer BIll ima novi friz.........

e, ja vam se dopisujem s nekim navodno Billom... ma moš mislit..........odgovori mi u 2 sec!!!!!!!!!!!!

E,ak ko ima msn......... nek mi se javi na alavany@hotmail.com

i zbilja nemojte se ljutit ak vam ne komentiram dovoljno, al jedva stigne napisat post.........

znate ocjene su mi fuuuul u komi.... ;(((((((((((((

a mailove mi šaljite na carolina_kaulitz@net.hr

Uzeto s bloga od :http://darkangel27.blog.hr


Još nešto o BILL-u:

Roditelji: Jürgen, Simone
voli puno pričati (to smo primjetili)
imao je sedam godina kad je napisao prvu pjesmu
jednom se za maškare zamaskirao u vampira
voli prstenje....ima ih jako puno (kao i ja)
najviše vjeruje Tomu i zna da on nebi nikad izdao ili rekao koju njegovu tajnu
kad su dobili Comet(nagradu) plakao je (ayoy.....slatkica)
jednom je Tom povraćao po njemu u busu (a jadan BILL!!!)
ovisnik je o SMS-u (nije jednini)
starci mu daju jedino da pije pivo (u njihovoj nazočnosti) ali ga mrzi (ja također)
kada je jako sretan skače i plješće rukama (vidli smo kad je upoznao Nenu...)
mrzi kada ga netko želi staviti pod svoju kontrolu
često je njegov nadimak B.Kay
voli PS2,najdraža igra mu je SSX Tour
najdraže mjesto mu je u Magdebourgu,kafić na plaži kod jezera Elba
ne može ponjeti nepravdu
mane:pesimist i naljuti se i zbog najmanje sitnice na svijetu (još imamo nešto zajedničko...)
priznao je kad počne pričati da teško može stati (kao i ja...čak i preko telefona...)
u jednoj okladi morao je polizati kotače od rola (a ja sam morala đon od tenisice.... nije velika razlika...)
veoma je tašt
voli lagati (to svi znamo)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Evo prijevoda iz njemačkog Brava.....kad je TH bio u Londonu....

To je bila Top tajna :samo Bravo je bio ekskluzivno sa TH u Londonu”U britanskoj metropolis Bill(16),Gustav(17),Tom(16) I Georg (19) snimili su do sada svoje objavljene singlove (“Durch den Monsun”, “Schrei” und “Rette mich”) na engleskom jeziku.

Bill:Bilo mije lakše pjevati na njemačkom ali ću uspjeti i na engleskom!

Prije negoli su otišli u studio,četri Magdebouržana su razgledavali znamenitosti u svijetskom gradu: Big Ben! Buckingham Palace! Tower Bridge!Krenuli su iz Piccadilly Circusa:Dečki su bili shrvani sa metežom oko njih.

“Ovdje je uviek akcije!”,Kaže veselo Tom.Za njega je put u London ostvarenje sna.”Grad nikad ne spava.To je tako odlično!”

Tokići su uzeli svoje kamere te su se slikali zajedno ispred velike,obojane svjetleće
reklamne agencije.

“Slikao sam sve !”,izjašnjava se Tom.”Ne doživiš ovakvo iskustvo svaki dan!”

Par minuta su samo stajali na svjetski poznatom mjestu i uživali u atmosferi.

Pod svaku cijenu htjeli su vidjeti “Londonsku podzemnu željeznicu”
Ali oni su je htjeli slikati ali im je to podzemni kontrolor strogo zabranio.”Bez slikanja,molim vas!”

Ali dečki nisu htjeli potrošiti zabavu na to
.
Našli su crvenu telefonsku govornicu te je smatrali veoma zabavnom-svatko se htio sam u njoj slikati.Kad je Bill bio u govornici ,odjednom je zazvonio telefon!”Što se događa?” pitao je zbunjeno.

Zaštitar je odmah provjerio tu novonastalu situaciju.”Krivo spojeno!”je odgovorio.Dečki su skoro umrli od smijeha.

Razgledavanje ih je dovelo do Buckingham Palace.Dal će upoznati kraljicu?”Vjerujem ,da ne sluša ona našu muziku.Ona samo čuje klasiku” kaže Bill

Ispred Buckinghamske palače bila je hrpa turista.Oni su se čudili neobičnoj odjeći Billa umjesto palači. Neke cure su čak htjele autograme.

Tom:”Cure su stvarno cool ovdje.Stvarno su zgodne.Jedini problem je ako želiš flertati s njima drugačiji jezik!”.Svi su se na to nasmijali.”Zar nemaju dečki rječnik sam sobom?”
“Uvijek imamo sa sobom prevodioca” odahnuo je Gustav
Ali njega neće trebati u sljedećoj zemlji u koju idu :Švicarska
Prije nego li su nam dečki rekli zbogom,otkrili su nam tajnu :”Razmišljamo da objavimo u javnost novu pjesmu sa našega albuma…”

kissssssallllla...........

by:carolina kaulitz

<< Arhiva >>


Cursors