Kiss my a**...

Napisala:petak, 21.04.2006.

NOVI POST KOJI VRIJEDI NEKOLIKO DANA....

Evo novog posta koji vrijedi nekoliko dana.............

Jučer sam nacrtala BILL-a na onoj bileloj ploči za markere......... ewo fotka.........


[IMG]http://img154.imageshack.us/img154/6422/0604202221205lp.th.jpg[/IMG]

Ružno je ispao, ali mi se jedino njegove hlače sviđaju.......... :)))))))))))))))))))))))))


IMAM NEKOLIKO PITANJA:

1. Čula sam da je BILL imao nešto s Alom. Jel to istina????

2. Tom je nešto imao s onom Tolom???? Jel to istina????

3. Tom je u vezi s onom LaFee (Virus).... meni ta žena izgleda ko da ima 30 godina, a ima 16!!!!!!! Jel to istina????????

4. Vi mi recite neku novost.........

5. (koje nije pitanje) u subotu se idem šišat ko BILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yeeeeeeeeeeeeeeeeeah!!!!!!!!!!!!


Al opet vam kažem........ ovo nebi bio post da nema BILL-ove slikice.............

Ovo je s nekog koncerta.......


DALI JA TO MOŽDA VIDIM SUZE U BILLOVOM OKICAMA?????


Image Hosted by ImageShack.us

by: carolina kaulitz

<< Arhiva >>


Cursors