Kiss my a**...

Napisala:srijeda, 19.04.2006.

EVO NOVI POST............ NAKON 100 GODINA!!!!!!!!!!!!!!!!! kiss

Više neznam šta da pišem, pa evo neki interwiew s Tomekom i neke njegove fotke.............


Tu mie malo čudan, al svejedno je on cool (al bill te best!!!)

Image Hosted by ImageShack.us

I evo jedna jedina slika di je on meni sladak........ ak vama nie ko vam kriv!!!

Image Hosted by ImageShack.us

INTERVJU S TOMOM:
BRAVO:Očemu govori vaša nova pjesma «thema nr.1»??
TOM:Govori o curi koja vjerojatno postoji u svakoj školi,koja je tema broj 1 za razgovor.Skojom bi svatko rado nešto imao.

BRAVO:Jeli bila takva cura u tvojoj školi??
TOM:Naravno.Bila je plava,visoka,imala dobru figuru,izgledala super.Bila je točno sve što sam ja želio.

BRAVO:I ti isto??
TOM:Naravno,razgovarao sam s frendovima o tome, i ako bi prošla pokraj nas, svi bi se okretali za njom.

BRAVO:Jesi li je pokušao upoznati
TOM:Nitko to nije mogao učiniti na pravi način,bilo je to doista teško.Svi su probali,a ja sam čak i uspio(smijeh).Bio sam s njom kratko vrijeme.

BRAVO:Zašto samo kratko???
TOM:Nekako si nismo pasali!!Možda sam imao prevelika očekivanja,jer je bila tema broj 1.Sve je to bila samo zatreskanost koja me brzo prošla.

BRAVO:Jesi li bio razočaran????
TOM:Ne.Jednostavno nije bila ona prava,to se moglo desiti i s bilo kojom curom.

BRAVO:Bi li rekao pravoj «Volim te «??
TOM:Ako bi voljeo curu,onda bi joj to i rekao.Ali samo ako je to zaista ona prava. To do sada nije bio slučaj. Nikad nikome nisam rekao «volim te «.

BRAVO:Jeli to tebi neka cura rekla??
TOM:Ne. Cure su veoma pažljive,kažu volim te ako su 100%sigurne, to mi se još nije dogodilo.

BRAVO:Jesi li imao neku sramotnu situaciju s curom??
TOM:Jedna me cura ošamarila par puta.Mislila je da sam pričao sranja o njoj. I to je odlučila riješiti pljuskom.

BRAVO:Kako si ti reagirao???
TOM:Bio sam više ponižen nego tužan.To se dogodilo usred školskog igrališta.Potpuno sramotno-svi su moji frendovi to vidjeli:

BRAVO:Tko je trenutno tema br.1??
TOM:Eva Longoria,Angelina Jolie i blizanke Olsen.Nedavno sam pronašao par novih slika privlačnih blizanki.

BRAVO:Kakva cura treba biti a da bi te privlačila????
TOM:Brineta,plavuša,crnka, sve je to isto glavna je stvar da mi paše.One cure koje su meni dobre uvijek su različite(nemam neki određeni tip)

BRAVO:Misliš da bi ugrozio bend ako bi se zaljubio???
TOM:Ne,to nebi imalo nikakva utjecaja na Tokio Hotel.Muzika je za mene trenutno tema br.1.Teško bi sada mogao imati curu.Bilo bi teško stalno imati prijateljicu pošto smo stalno na putu.Mislim da bi prijatelj prije patio nego muzika.

BRAVO:Bi li priznao javnosti da si zaljubljen???
TOM:Bih ali ne bi curu pokazivao javnosti.To bi trebalo biti privatno,ne bih govorio puno o njoj, jedino ako bi to bila :Eva Longoria(smijeh).Onda već da..............

Ali ja nemogu bez Billa, pa evo šecher za kraj...tu mie tako sladak............ joj kako je medeni...........

Image Hosted by ImageShack.us

by: carolina kaulitz

<< Arhiva >>


Cursors