Kiss my a**...

Napisala:ponedjeljak, 10.04.2006.

Nakon 100 godina novi post………………………….. hehe……….

Ai za pocetak BILLOVA slikica!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Moram vam ispričat kako je bilo na izletu……znate ono šta sam se prijavila za NAJ ono u Novom Listu……… e pa bio je organiziran izlet u subotu za sve natjecatelje…………. I naravno tam su bila 2 klana……picajzle i the best of fuckin' people……….. ja sam naravno bila u tbofp………bilo nas je jedno 15 u ekipi…..3 dečka i sve ostalo cure………. Bilo je tak zabavnio za popizdit………… s busom smo se vozili jedno 2 i pol sata do kutereva vidit neke medvjediće…………..i priča nama jedan stari ka su ti medeki homosexualci……..a tak……..a kad ono….medeki se fakat jebu!!!!!!!!!!!
Evo i fotka!!!!!!!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Skaču ko luđaci jedan po drugomu……………….i tak..tamo je bilo jedno 30cm snijega pa smo se svi grudali ko luđaci……a pazite vi, 4mj je!!!!!!!!!!! Bili smo normalno svi mokri………. I tak …. I onda smo išli na neki ručak i tamo su nam dali pohano meso i pire……….. i ja neš pokazujem svoj vojnički novčanik…….i uzme ga Yvonne……sklizne joj iz ruke i padne u pire!!!!!!!! Živi smijeh!!!!!!!!! I tak….

Sad mi se više neda pričat……………….

Uglavno u busu je bilo savršeno….ekipa za 5!!!!!!!!!!!! Pričali smo viceve i tak……crni humor….evo nekih:
Zašto je djevojčica pala s ljuljačke?
Jer nije imala ruke!

U zdradi požar i dvoje djece……..jedno se nije uspjelo spasit…
A drugo je palo s 8 kata i preživjelo…..
Zapela mu zahrđala antena za oko!

I tak………………………….

I došli mi u Senj, u neki usrani kafić…….svota došla oko 90kn…….mi skupili lovu……ostavili na stolu i sve onako razjebano (stol i stolice) ostavili (spojili smo 2 stola………….. 50 stolica………….. derali se ko ludi……)…….. i mrš u bus……….. i čekali da konobar dođe po nas……………ali nije!!!!!!!!! :))))))))))))))))) hehe…………….sad mi se više nda pričat…..tj. pisat……………

I evo jedan interwiew o TH-u.........s kurvicama

DAN NAKON TURNEJE( TOKIO HOTEL I BLOG 27)
YAM:Kako ste se proveli?
Bill:Ma bilo je super, ja Tola, Gustav i Alicija smo navečer igrali Monopolli i razgovarali o fanovima...
Tola:Ma odlično Bill i co. su super, ono super su bili prema nama...
Alicija: Ma ne znam dal je moglo biti bolje ponašali su se prema nama kao da smo njihove vršnjakinje...
Tom:Cure su super al ni ja nisam baš lutao po disco-clubovima jer mi se spavalo a morao sam se dizat u 5 ujutro(tad možete zamislit kad se dizao Bill)smijeh....

YAM:ujutro ste imali problema s dizanjem?
Bill:pa zapravo ja ne al ostala ekipa ja se dignem u 4am a oni tam u 5 ,5 i 15 ...
Tom:mrzim ustajanje ujutro uh to je tako teško...
Tola:da ja jako volim ujutro spavati...
Georg:pa ja sam ustajao bez problema tamo negdje pola sata nakon Billa ..
Gustav: mrzim ustajanje izgledam užasno i onda u 6i30 na bus u grad 20km udaljen...
Alicija:pa da , to je bio najgori dio turneje...

YAM:papparazzi su vas uhvatili i u noćnim klubovima u kojim ne biste trebali biti?(za one iznad 18g)
Bill: ma to su bili Georg i Tom znate njih.... smjeh
Tom: ma nismo to bili mi nego sam Georg meni se spavalo...
Tola:ma ja nisam bila u discu osim jedanput u pratnji billa i toma...

YAM:fanovi su vas hvatali po hotelu (presvlačili se u čistačice i čistace samo da vas vide)?
Bill: da to se dogodilo al smo se ja i tom uspjeli sakrit al su Tolu i Aliciju zasuli pitanjima i autogramima , jadne cure...
Tom:da al se to stalno događa pa smo se ja i bill već uvježbali...

YAM:sada se osjećate izmoreno a kako je to kad znate da za dva sata opet na koncert?
Bill:imam sat da se odmorim ... premalo!!!
Tom:ja ni ne idem u krevet jer se onda neću moć dignuti...
YAM:idete još koji put s Tolom i Alicijom na turneju?
Bill: pa možda da...
Tola: to bi bilo super
Tom:pa da vjerojatno...

YAM: kad biste mogli koji biste trenutak vratili unatrag???
Bill: definitivno večeri
Tola: isto obožavam igrat monopoli s Billom ,Gustavom i Alicijom uvjek ih rasturim...smjeh
Tom:da i ja jedino vrijeme kad bih se odmorio..
Alicija :vjerojatno večeri al i trenutke koncerta jer jedanput je bill pozvao neku curu tam na pozornicu i ona se digne kad ga je vidjela ukipi se i pade u nesvjest a bill se tako uspaničario al se uspostavilo da je cura ok!!!

YAM: znači super ste se proveli?
SVI:daaa definitivno


jebem ja ovima blog27!!!!!!!! kurvice!!!!

by:carolina kaulitz

<< Arhiva >>


Cursors