< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (19)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom blogu cete vidjeti dogadaje koji su se dogadali
u skoli,doma ili neznam di... Tracat cu,vrijedjat ljude koje nevolim,ili hvalit one koji su mi dragi.... Inace se zovem Zvonimir a prezivam ********* a drugo bum pisal po postovima........... Pozzzzzz od Zvone-a!!!!!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
skuky.blog.hr
6dbojs.blog.hr


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


MySpace Layouts

MySpace Layouts


image hosting file

image hosting file

MySpace

MySpace



"transparent" width="425" height="350">

ponedjeljak, 25.02.2008.

OMFG

Onak omg,nisam vec negdi petsto godina post napiso,pa mi je vec full glupo da stoji moj mocni blog tu ko debil bez posta tri godine... A kak sam glup,gore sam napiso petsto... a onda petsto,nije ni bitno,uglavnom, nisam dugo post piso xD
E sad,puno se toga dogodilo al necu sad o svemu...
Prvo da vanni njezinu molbu uslisim,pa da napisem nest o novoj godini xD
Znaci: Jednom davno bili smo matija,skuki (necemo u detalje xD),vanna,ariana i ja kod mene... I svasta smo radili,al smo ubiti jeli,igrali fante (ni tu necemo u detalje xD) pucali petarde. I bilo je awsoomee... I neznam kaj da vise o tome napisem... Vise o tome imate na vanninom blogu koji ide nekak ovak: vanmetalgrl.blog.haer. xD
Onda dalje: KAK SAM SE NAJEL ZA BOZIC ISUS BOG xD
Al fakat je bilo fino.... A gle,opet sam glup,napiso sam onda dalje,a bozic je prije badnjaka... xD mah,nije bitno,nekak brijem da ste skuzili... Ak ne... A fack it... Onda je pocela faking skole,i sve po starom... E da, ps profesorima koji citaju blog: jelda da manje psujem xD
Koji likovi,citaju nam blogove... ccc...
E da,bas je sad neki dan bio vannin rockas... hepi brzdej vanna,a vec sam ti cestitio,al nema veze,sad sam opet... bilo je OK na rockasu... Al moramo van nas dvoje,nismo biliod fasnika prosle godine... Neda mi se o rockasu,jer mi se neda,davno je bilo,ko ce se toga sjecat,bilo je OK...
E gle ovo,vec sam objavil 50 postova... Kak sam dobar... E kaj moze pitanje za vas neke koji non-stop mjenjate adrese na blogovima: ZASTO?
Fkt,pogubim se po tome,ocu nekom ic komentar ostavit (da mos si mislit) i onda mi pokaze onaj crveni: ERORR! I to se na tebe vanna odnosi,vec si jednom 500 put promjenila adresu,ono... žžžžž..... -.-'
I sad ucim faking povjest... Bog dao skukanu zdravlja i pameti da mi pomaze stalno na testovima... xD
I tak neznam kaj da jos napisem.... lol... spam...gitak rulz xD
E da,zakej se ovo O kod bloga vrti non-stop xD
Bas me nervira xD
I tak...
A nis ljudi idem ja,dosta sam napiso, oni koji se oce zalit na duljinu posta nek se gone u (cenzura)
Ajde pozzam vas sve...

- 10:24 - A reCi BraLe... SaMo(1) - KisS My AsS - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.