Freedom is just another word for nothing else to lose

  kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Svijet oko nas
Raj. Zašto to ne vidite, Adami i Eve?

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Brojač
Free Counter

Dell

Posebno važno
Smijati se
Voljeti ljude oko sebe
Znati tko si

U okviru
29.08.2004., nedjelja
Ljudi

Nakon dana kao danas, vjerujem da su svi ljudi dobri u duši. Ne pokušavam objasniti kako i zašto se događa onda sve to zlo. Jer danas zlo ne vidjeh i ne osjetih.
Ljepota malog ljudskog bića u vlastitim rukama. Osmjeh na licima ljudi oko tog malog krasnog, živahnog čovjeka. Ta spontana ljudskost i razumjevanje. Oduševila me. Utopila sam se u njoj i bila sam stvarno sretna. Kroz te ljude oko mene.

A onda sam potrčala kroz vinograde i kukuruzišta, tako puna mirisa da ponekada osjećaš kao da se gušiš, kao da možeš zagristi zrak. To je moja zemlja, to je dio mene koji sam donjela natrag.
Ali nije to ono što sad želim reći. Već nešto još jednostavnije. Trčim, srećem čovjeka, pita me "kaj beežiiš?" .. ja siknem, bez zraka... da, spremam se .... "aha" veli on, bez čuđenja, bez komentara ... aha, da, prihvaćena si, dio si ovih mirisnih brda, ovdje si doma.

Kako je to jednostavno. Biti dio.
Zar ne?
- 22:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>