29.04.2008., utorak

JA U ZAGREBU...

MALO O ZG

Kad sam došo bilo mi je do jaja...došo sam navecer u pol 10...ja i 100ja smo osli u centar...napili smo se...dosli smo kuci oko 1 ujutro...u nedjelju je bila od 100jinog buraza pričest...ja i stoja nismo osli na misu nego se malo vozat busom...reko mi je stoja da se moram osisat jel cu dobit po pićku u dubravi...i nesmes imat skaterice...odma po picki ne jebu 2 posto...
u subotu smo pusili malo trave...haha...do jaja..

.ja i njegov malo stari frend mario levačić ima 28 god...ali je legenda...
s njim smo sigurni...bio je hrvać...ja i stoja smo savku većer dolazili kući nista ispod 12 navećer...pili svaki dan zajebancija...
ima sve do jaja frendove...svi puse travu...

neznam jel su stoju izbacili iz skole ima 152 neporavdana...reko je ako jesu dolazi odma u županju...do jaja s njim stalno u tref...boli me kurac pravi bratić...jedva cekam da dodje na prićest tu u žu...sad 18.5.2008....jedva cekam da opet odem u zg...da se mogu napit ko ćovjek...žao mi je sto sam oso iz zagreba...jer ga volim...trebali smo ic na utakmicu u subotu sjebo me...
to je sve o meni i ZG...neda mi se vise pisat...sve OK...

samo da nesta kazem...komaj te molim vas...

BY:DR.ĐOKOOO...




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.