< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen :)

Opis bloga

Ma najbolji!!!!

Nešto o meni....

IME:Tina
GRAD:OSijek
RAZRED:7.c
VOLIM:sve ljude s kojima se druzim
NAJ FRENDICE:Azra ,Nika,
Anjika , Dora
Dora , Nera , Filiz
IZLAZIM: pa svugdje
VOLIM: pjevati, decke;),prijetelje, engleski(hehe) , skijat , vozit snowboard...
NEVOLIM: ma sve ja volim :)
SLUSAM: hmmm punk najvise :)
NAJBOLJA GRUPA: u simple plan, the red jumpsuite apparatus, good charlotte,fall out boy,
the fray i ima ih puno jos


Free Music

Free Music



Free Music






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws



Abeceda hehe ....
A - Anja , azra(prijateljice) , auti
B- Barna, Bol , biljar
C- cekani , cross, coca- cola
D- decki ,dida(moj hehe )
E - engleski, Ena
F - Fico , Flomarkt
G - giljotina, grand prize...
H - hrvatski, hana, hoteli
I - iris , ioni
J- jaje , jodlanje
K- klokotanje(pokazat cu vam sta je to)
L-Lela , land, lova
LJ - ljubav (lol)
M- Mia(sestra), mama ,
N - naboji, nana, najlonke(aha)
O - orangina(ne pijem)
P - pizza, pasta
R - riza, rogla,rog
S - skijanje, snowboardanje, slikanje
T - TINA (moje predivno ime hehe ),tata
U - Ulica, ujna
V - vjeronauk , vjesti
Z - zrak, zubi



evo malo slikica:
Customize your blog

Customize your blog


Friendster

Friendster



blog layouts

blog layouts



Friendster images

Friendster images



free image hosting

free image hosting



Friendster images

Friendster images



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Blog images

Blog images




Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Friendster images

Friendster images



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Friendster images

Friendster images



blog layouts

blog layouts



layout for myspace

layout for myspace



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images




Myspace layouts

Myspace layouts



Friendster images

Friendster images



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog layouts

blog layouts



Images for your blog

Images for your blog



myspace layout

myspace layout



Friendster

Friendster



Myspace

Myspace



blog layouts

blog layouts



Myspace layouts

Myspace layouts





Linkovi

ljubavni kalkulator
Provjeri koliko me znas...

pacekica
sara
moca
rhea
beky
nera
ANAAAA

četvrtak, 05.04.2007.

aloooooo

Ej ruljo kak ste ,aha a hvala na pitanju i ja sam dobro , danas sam htijela otici do interspara al mi se nije dalo sama ateala sam ici sa prijateljicom pa onda sam trebala sa sestrm uglludludlud... jo danas smo se sestricna ja i bratic zajebavali na skejtu ispred kuce , pa su me oni gurnili i pala ja na ledja aaaaaaaaa headbangheadbangheadbangheadbangnije bolilo al mislim da cu imat veliku modricu ,hehe nema veze , pezivjet cu, nisam pisala post vec duuuugo pa sam odlucila . Promjenila sam pozadinu kaO sto vidite , hehe joj e i danas sam bila spremala sobu i nes s mamom i braticem spremala....
a napokon je skola zavrsilaaaaaathumbupthumbupthumbup jedva sam docekala s tim da smo ova zadnja dva tjedna pisali samo testovi shit....al ih nisam lose rjesila (nadam senaughty) hihhi ajde idem vam ja neda mi se vise pisat. ajde nemojte plakat znam da necete moci bez mene, salim se
ajde pozdravljam sve koji ovo citaju i pozdrav azriwave ...
cerekxoxoxocerek
Tina



| KoMeNtIrAj (50) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.