nedjelja, 22.07.2007.

evo neki tekstovi...toše proeskog



Tose Proeski
Volim osmijeh tvoj (duet Antonija Sola Tonka)

Krade mi te cesta
kradu mi te ljudi
svako pomalo od osmjeha
tvog posudi

Iza svakog ugla
stalno neko vreba
da mi te ukrade
kada malo srece treba

Niko nije kriv za to
sto te volim toliko
al' osmjeh tvoj je kriv da znas
sto me osvajas

Ref.
Volim osmijeh tvoj bas dobro ti stoji
jos ti bolje stoje poljupci moji
ma kriv je meni svako
kom smijes se ti, moja ljubavi

Volim osmijeh tvoj i nosi ga uvijek
smij se samo, dusu mi grij' zauvijek
i krivi su mi svi, i krivo mi je sve
kad sam bez tebe

Al' nije krivo more
niti sol u kosi
niti nebo koje boju
oka tvoga nosi

Niko nije kriv za to
sto te volim toliko
al' osmijeh tvoj je kriv da znas
sto me osvajas

Ref.

Ref.

I krivi su mi svi, i krivo mi je sve
kad sam bez tebe




Tose Proeski
Vezi me za sebe

Zauvijek tvoj, potpisujem
na svaku ludost pristajem
zatvori me i baci kljuc
da vise nitko ne moze uc'

Osudjen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
bicu tvoj stit od celika
od mene sve nek se odbija

Daj mi da potpisem
za ljubav kriv sam najvise

Ref.
Vezi me za sebe usnama
vezi na milijun godina
vezi me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen

Vezi me za sebe rukama
vezi na milijun godina
nek sam cijelom svijetu zabranjen
jer sam ti u srcu zarobljen

Zatvori me i baci kljuc
da vise nitko ne moze uc'

Osudjen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
daj mi da potpisem
za ljubav kriv sam najvise

Vezi me za sebe usnama
vezi na milijun godina
vezi me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen

Zauvijek tvoj, potpisujem
na svaku ludost pristajem

Ref.




Tose Proeski
Soba za tugu

Ovo je odluka moja
jer bila volja je tvoja
da s drugim odes od mene
i sve mi niz brdo krene

Da mrakom zamenim dugu
lezeci provodim dane
u ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane

Ref.
Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje ni vise
i bilo sta da se desi
ja sam na istoj adresi

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje ni vise

U taj sam krevet odavno pao
tu gde sam pao zivot je stao
uzalud skidam tvoj greh sa sebe
sve me boli posle tebe
(2x)

Ovo je odluka moja
i mnogi ce da se cude
a kada odlucim nesto
to tako mora da bude

Da mrakom zamenim dugu
lezeci provodim dane
u ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane

Ref.

U taj sam krevet odavno pao
tu gde sam pao zivot je stao
uzalud skidam tvoj greh sa sebe
sve me boli posle tebe
(2x)

U ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje ni vise
i bilo sta da se desi
ja sam na istoj adresi

U taj sam krevet odavno pao
tu gde sam pao zivot je stao
uzalud skidam tvoj greh sa sebe
sve me boli posle tebe
(2x)


Tose Proeski
Oprosti

Dali je tebi nocas hladno voljena
ko sto je hladna moja postelja
a mene ubija bol u grudima,gorim
uvjek kad, zatvorim oci duso znam
da ces mi ti odnjeti san, voljena

Ref.
Gori moje srce puno nemira
tebe doziva, oprosti
onaj koji voli moze
i da pogrijesi

Ja bi nocas svemir dao kad bi mogao
samo da jos jednom zaspim
ti na grudima, opijen tvojim usnama

Sjecanja vjetar mi nosi
samo sjecanja
a ja se nadam duso
da ce mi i tebe donjeti,
ponovo u moj zagrljaj

Otkada si otisla, ne spavam nocima

Ref.



Tose Proeski
Naj, naj

Isao sam njenom ulicom
mjesecarskim korakom
k'o da htjedoh stope
srece da brojim

Misao mi je prijala
kako je uzivala
draga moja zadnje
noci samnom

Gledao sam oluke
pune kise jesenje
sve je vlazno
a u dusi gori

Kol'ko srece nebeske
u grudi moje balkanske
poceh svoje srece
da se bojim

Ref.
Daj, daj, mi svoje usne da ih ljubim
naj, naj, svako jutro zlato moje
raj, raj, u tvome svijetu dok te volim
znaj, znaj, da mi godi bezmjerno
daj, daj, mi svoja krila da poletim
naj, naj, svake noci zlato moje
raj, raj, u tvome oku zvijezde brojim
kraj, kraj, nece doci nikada

Stajao sam ispred kapije
da svoje srce napijem
gledam je i
opet se bojim

Po tijelu se slivala
svilena tkanina
da li zna ona
koliko je volim

Rijeci su suvisne
pored njene postelje
sklopim oci i
sanjam u boji

I kad je dotaknem
i njen uzdah otme se
ceo svjet zastane

Ref. 2x

Nikada


Tose Proeski
Jedina

Magla na mom prozoru
mirise na nevolju
nocas sam ti tako sam
kisa pere ulice
gdje si moja ludice
jos bi nesto da ti dam

I neka nocas grmi
i nek se dusa mrvi
samo da ti cujem glas
priznajem pred svima
lutam vjekovima
trazim tebe, trazim nas

Ref.
Jedina, sta si mi uradila
srce mi je pustinja
ljubav je presusila
jedina, sto me nisi pustila
kad me nisi ljubila, jedina

I neka nocas grmi
i nek se dusa mrvi
samo da ti cujem glas
priznajem pred svima
lutam vjekovima
trazim tebe, trazim nas

Ref. 2x


Tose Proeski
Lagala nas mala (duet Tony Cetinski)

Hej, ko si sad ti
otkud s tobom moja djevojka

Hej, a koji si ti
i otkud ona tebe zna

Vidim, sprema se lom
slomit cu te ako si s njom

Neces gledat' taj film
kad ti opis promijenim

Ref. 2x
Lagala nas mala, presla ko budale
igrala je igru, sa njom nema sale
jos i danas laze da sam bio prvi
igrala je igru, to joj je u krvi

Toni, lupas ko lav
nikad nisam bio tako plav

Tose, imas krose
boli glava, boli me

Ma, nek ide dovraga sve
jer ima zena, mogu bez nje

Pricekaj malo, idem i ja
dosta mi je nevolja

Ref. 4x



Tose Proeski
Mala

Ne znam adresu ni broj
a gdje si ti
ostajem zauvijek tvoj
a gdje si ti

Mala
uspomene izjedaju
spreman na predaju
otkacen, odbacen
zivim od sjecanja

Ref.
Srca nam puna
a jutro nas budi
na istome uzglavlju
i kao praznik
tako nam pocinje dan
poljubac, zagrljaj
djelimo srecu
sa osmjehom i ljubavlju
suvise lijepo
naglo je prekinut san

Tvog srca podstanar
a gdje si ti
obicna potrosna stvar
a gdje si ti

Mala,
ja na sve pristajem
krivicu priznajem
povrijedjen, pobjedjen
zivim od sjecanja

Ref. 2x


Tose Proeski
Cujes li

Cujes li, nocu kad se
svijetla ugase, ovu bol
srce kao da ne dise
spavaj moja ljubavi
samo ne zaboravi
ja cu da te volim zauvijek

Cujes li, rijeci
koje ne izgovorim
cinim sve samo da
te ne probudim
oduvijek i nikad tvoj
vrijedilo je zivjeti za to

Ref.
Da usne tvoje poljubim
i njezno da te zagrlim
da ti priznam ljubavi
da si moje sve
i gdje da nadjem srcu ljek
kad voljet cu te zauvijek
kad nijedno sjecanje
nemam bez tebe

Ref.

Da ti priznam ljubavi
da si moje sve
kad nijedno sjecanje
nemam bez tebe

toše je moj najpjevač!!!!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.