veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

prvi pokušaj bloga,pišem mješovite teme nema određene teme,ma blog ko blog!winkwave

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

evo ljubavni prijedlozi za valentinovo:


Cvijetiću moj mali
ako ti oluja života
latice slomi,neka ti
svjetlo u oluji koje će sjati
bude sva moja ljubav
koju ti mogu dati.kiss
*********

Ne prođe ni tren da
nemislim na tebe,
neprođe ni dan da
te neželim kraj sebe
ne prođe ni san da
u njemu nisi ti......
i tako prolaze mi dani svi.cerek
**********

Ove če zime pahulje nježne
biti svjedokom ljubavi nježne.koraci po
snjegu vode k sreći koliko te volim vrjeme će rećicerek-----nastavak u drugom boxu

nastavak ljubavnih prijedloga....

Netko u srcu čuva sreču,netko dio sna,
netko komad ljubavi,a tebe anđele čuvam ja!kiss
*********
Kada nisi tu,ni kiša nije kiša,ni ljubav nije ljubav
kad se usne spoje,ni usne nisu usne ako nisu tvoje!kiss
********
Tisuću rječi,mnogo je jedna rječ,malo je ali dvije
rječi govore sve: VOLIM TEcerek
*******

Ja nemam drugi dom osim u srcu tvom
osim tebe nikoga na svjetu nemam ja.
a tko če ruku da ti da kada dođu vremena zla
tko če ako neču ja?cerek

nadam se da vam se sviđaju pjesmice i da če možda nekome poslužiti!
ciao

petak, 02.02.2007.

početak....

ciao!!Evo da predstavim ovaj blog ja zapravo radim blog da bi se malo zabavila znači da ću pisat kad bi bude dosadno što neznači da će postovi biti dosadniyes,vi mi pišite i komentirajte šta želite i predlažite teme o čemu da pišem,ako vam se blog sviđa,pišite a ako ne onda odletiteyes ,šta druga da kažem,bok svima!wave



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.