razredni humor

18.02.2007., nedjelja

upravo sad mi je neki seljak ogadia blog kao anonimac pa imam vam nesto za reci ja samo ovo pisem da bi moga komentirat tude blogove a ako cu pisat ruzno i gadit sigurno necu kao neka picka anonimno to radit ka da ce mi se neznan sta desit samo da znate ovo mi je prvi put da pisem blog dok vi ostali to radite ko zna koliko a ako ima ko nesto rec ili gadit moj blog neka mi lipo to napise i ja cu to lipo procitat a ne ka pizda da mi anonimno gadi blog kako san ja lipo moga napisat da od bekavaca blog je smece zato jer misle da su najbolji razred kako su toja i tenzera lipo mogli tako mogu i svi a ne anonimno pa gadit tude a dea mi je vidit vase vjerojatno bi mi pa mrak na oci ali jebiga kakav bi to svit bia da nema takvih pizdi iako sumnjam na neke osobe koje su vjerojatno iz mog razreda a ako ste uopce citali moj blog sta zbilja sumnjam zato jer je smece eto sam priznajem da mi je blog smece bile su neke zenske zbog kojih ispastamo pa ETO AKO SU TO ONE VIDITE SAD POD STA SAM MISLIA DA JOS DAN DANAS ISPASTAMO ALI JEBIGA UCIMO NA vlastitim greskama i iskreno se nadam da se te iste greske nece ponovit i sve tamo mlade momke koji zele naci curu i to bilo koju ja vam kazem i porucujem da pazljivo izaberete i ne zaboravite da bude lipa jer cete ispastat zbog te greske cijeli zivot i pozdravljam sve one anonimce tamo koje gade tude blogove i kazem im da su prevelike PICKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 15:48 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Svibanj 2007 (1)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
radi se o razredu 7.a u st-3