< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


dA/nE DeSiGn bY:PeArL

Opis bloga

blog o meni, o pustolovinama iz moje škole

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
komentatorica


ime: Mirna
prezime: ko zna, zna
godine: 11 i pol
škola: R.K Jeretov
imam sestru
horoskop: riba
godina i datum rođenja: 20.02.1996
e-mail: mirna@leprinka.hr


volim...

ljude koji znaju što žele
iskrenost kod ljudi
zabavu na razne načine (igra,...)
ples razni plesovi
pjevanje strane pjes najviše
glazbu stranu glazbu
nmk serija na novoj tv


mrzim...

školu učenje
ljude koji su bahati i pohlepni
markvu i škampe, neku drugu haranu
zlatu iz naše škole
blesave učitelj (neki)



najfrendice...

Marija ide u razred sa mnom,
druga Marije ide u 6 razred, ali
6.a
Ana sa mnom ide u razred i super
cura,
Ana Maria me po koji put izživcira,
ali je zabavna
JOš imam mnogo frendica, ali mi
ih se na da opisivat
Anita, Magdalena, Sara, Mara,


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



DeSiGn bY:PeArL Design ©

ponedjeljak, 01.10.2007.

..NEW... I BLLOOP POST

Novi post... bez uvoda
Danas sam bila kod frizerke... zadovoljna saM
Gledam uvod u anatomiju ...
i kućanice cooooooool
moja simpatija je Dorijan iz 7.b jako je sladak
plavu kosu ima, visok je, tamnoput, presladak, presladak, predivan sve naj,naj,naj...

imam trnutno neki najstariji i najsmotaniji mobitel koji se više i ne proizvodi becouse.... nokiu koju sam imala prije onu perkfetnu sam zalila s acetonom za nokte.
inače pričam čakavski...

jednu sliku sam novu stavila umbrella...
idem sad poZzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzZZZ!!!!!!

cmookthumbup

- 20:21 - baLLoNs (15) - =) - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.