bilo je to prije 6 godina čak

kao prvo, znam, znam, znam...nije me bilo zaista dugo. ma u biti neću se ispričavati. ima mnogo razloga i nije mi žao. pa da krenemo.
u mom životu u posljednjih ne više od mjesec dana dogodilo se svašta. kao prvo i zasad najvažnije NISAM VIŠE STUDENT!!!! i tako mi je žao. svijet odraslih još nije spreman za jednu ovakvu luđakinju kao što sam ja rofl, a ni ja nisam spremna za svijet odraslih. previše me toga straši i tjera na neželjene odluke. a tako valjda mora ići. ali, da ne budem nezahvalna, ipak sam sretna što ne moram više učit i strepit za ispite. to je zasad stvar prošlosti. znam, falit će mi i to jako, al lako se ja vratim u školske klupe i to kao profesor, nadam se kiss

od tog silnog uzbuđenja s diplomom nisam ni mislila o blogu, zaboravila sam da uopće postoji. ali eto mene nazad i nadam se ne samo na kratko. koliko god vremena mogu posvetit ću ovdje. uglavnom, danas je točno 6 godina otkad smo se ja i Ljubav Moja upoznali. da, bilo je to na Trgu bana Jelačića na slijepo. i eto nas danas pred svadbom - to ja zovem sudbinom. bas sam sretna i smirena.

i ovih dana nakon par godina svađe i nesuglasica pomirila sam se sa dotada najboljom frendicom. to me je proganjalo dosta dugo, a sutra napokon idemo na jednu duuugu kavu. jedva čekam i totalno sam uzbuđena. ipak smo starije i ozbiljnije i neke cimerske stvari moraju se pokopati i zaboraviti te produljiti dalje to nase prijateljstvo. samo jednom se zivi, zato ne treba gubiti vrijeme.

od danas sam i službeno nezaposlena osoba na zavodu u zagrebu. da, u zagrebu jer od ponedjeljka, jučer, sam službeno stanovnik zagreba. jedna od mnogih koje to postaju. nije da sam baš i preponosna jer svi bježe ovdje, ali ja volim zagreb a i sticajem okolnosti on voli mene smijeh. no, ipak sam ja i dalje brođanka, bez obzira što na mojoj osobnoj pisalo. i to jako ponosna brođanka koja se nada da će se stvari u tom nekad predivnom gradu promijeniti na bolje. ako ništa i sama ću se pobrinuti za to.

umorna sam već, idem lagano u krevet!

blogamo se skoro ljudi thumbup

17.04.2007. u 21:44 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

opustiti se, saznati nešto novo, podijeliti svima dobre vibracije, zezancija...

layout for myspace

layout for myspace



TKO SAM JA?

- žensko od 24 godine
- sve mi je u ljubavi-fala Bogu da je LjubavMoja uz mene
- u 10.mjesecu se udajem
- friško diplomirana
- tražim posao
- pokušavam shvatit život i ljude
- užasan idealist i romantik
- pokušavam se spustit na zemlju
- volim kuhati
- volim ljubiti
- volim učiti
....
=volim sve



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Rado klikam thumbupsmokinsmijehkiss

opaljena
Lennon
brunhilda
kramer
michi
kate
aibreann
kirshna

Image Hosted by ImageShack.us
mmmmm....milka

Image Hosted by ImageShack.us
ljubav...Ljubav...to je svetinja

Image Hosted by ImageShack.us
moj grad

Image Hosted by ImageShack.us
obožavam mačke....tako su umiljate,a prepredene kad trebaju biti

Zahvale