06.02.2008., srijeda

Susret blogerica

Prošlo je malo više vremena od mog posljednjeg javljanja. Previše posla i nekih drugih stvari. Draga Luki vam je već pisala kako smo se nas dvije našle u petak u Vinceku na baklavi i nakon toga u dugoj šetnji Ilicom. To lijepo druženje je prošlo vrlo brzo, a od Luki sam dobila na poklon knjigu "O čemu razmišlja moj pas?". Luki puuuuuno hvala.

Moj petak se nastavio druženjem sa jednom prekrasnom crnom ruskom terijerkom i njenom vlasnicom u kafiću, za koji me vežu lijepe uspomene na Reu. Naime, tu smo često pili kavu, jer je Reina frizerka u neposrednoj blizini. Terijerka mi je izmamila i suze i osmijeh, jer jako sliči Rei, a opet bila je zabavna onako kako to samo pas zna. Vlasnica terijerke je pripremila njezine omiljene slatkiše da mene ne pojede za večeru. (Melodia, šala.)

Dan sam završila s volonterkom Noine arke, kojoj sam nosila neke stvari za napuštene životinje u azilu, između ostalog i neke Reine. Znam da je tako najbolje, iako se još uvijek tako ne osjećam.

Ali rodit će se neko malo stvorenje, koje čeka baš na nas.


- 19:56 - Komentari (31) - Isprintaj - #

< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Sve o šnaucerima

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Moji najdraži blogeri

Luki

PasSigmund

Taken by the storm