nedjelja, 04.03.2007.

LIJEPa NOĆ :)

Kratak izvještaj o sinoćnjem izlasku!!!
Nakon dugog dugog dugog vremena izašla sam sa svojim najdražim prijateljicama!
Oko 19h sam otišla po Micu,te oko pola 20h počela spremati za van,kad najednom se spustio takav pljusak,kasnije i tuča da mi je u tom trenutku samo auto prošao kroz misli!no Ipak se vrijeme smirilo,mislila sam ići bez auta van,jer mi se cugalo,ali predomislila sam se! Otišle smo po Srnu i Martinu,te zaputile se u alibi! Martina i ja smo nakraju jedine cugale,Mica se odrekla alkohola za korizmu bang smijehšalim se,neka neka, a Srna je kasnije malo popustila!thumbup
Uz dobru atmosferu u alibiu,krenule smo prema Boomu,putem sam
odlučila ostaviti auto mami,jer krenulo je ''drugim putem!'';ipak planiranim! wink
U Boomu jako puno ljudi,prosjek ispod 17god! greedy Nisam bila jako dugo vani,pa sma bila malo iznenađena! Dejan je puštao ok muziku,malo smo se načagale,Martina i ja stalno oblijevale bambusima....vidi se da ona održava svoj kapacitet,ja sam ubrzo bila ........nut !
Srela sam neke ljude koje nisam vidjela već jako jako dugo!
Nemam pojma do kad smo bile u boomu,jer uopće nisam imala osjećaj o satima! Navodno da sad svi opet bircevi moraju raditi do 12h, a ne do 2h,iako ja nisam znala da su uopće i mogli raditi tak duže! Jbg! Nabacile smo i par fotka (čitaj: STRAŠNO !!!) ,Srna neda ti Bog da ona dođe u nečije ruke!!! rolleyes
Na kraju smo završile u Zelji,naravno tamo je gužva da čovjek ne može disati!Nismo se jako dugo zadržale,je rne preferiram baš zelju,ali ovaj put sam se naslušala svakakvih tračeva! Lol! Strašno!
Na kraju otišla sam kod majke po ključeve,odvezla curke dome,ali meni nije bio kraj-završila sam s Vuxom i Kosovcem u Jabuci na sendvičima,upoznala neku Vuxinu----Vuxa mogao si se i prije pohvaliti!!! rofl Na kraju nas je još i protjerao iz jabuke-hehe!!! I tad sam prvi put pogledala na sat,točno kada sam legla u krevet bilo je 5h! Izlazak je uglavno prošao odlično,u ugodnom društvu, baš mi je to nekak falilo,Martinine fore-hahah,Srnina malenkost-hahaha, a Mica ko Mica...uvijek iznenađujuća!Thnx cure! Lolim Vas!
-eto ljudi raspisala sam se ,ko bi rekao!Slijedeći izvještaj, nadam se već slijedeći vikend,Lidijin ročkas!

pusaaaaaaaaacerek





Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Srna und Ich

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Martina und Ich

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Miljana i ? :)

- 14:20 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..............




http://www.youtube.com/watch?v=Ww_cSuH5xQQ