petak, 02.06.2006.

....još malo

HELLO!
Bilo bi vrijeme da nekaj novo napišem, i jučer sam se potrudila, ali naravno kako meni u zadnje vrijeme ništa nejde od ruke,tako nisam uspjela objaviti taj post! stoga probat ću sve ispočetka, nadam se da neću ništa zaboraviti!

Evo pošto od 19.05.-29.06. su dani grada Ivanića i stalno su neka događanja, tako je i ovaj vikend zanimljiv!
02.06. -petak- počinje pool film fest, kojeg će omesti kiša, a tako i koncerte! Brijem da će se koncerti zbog vremenskih nepogoda održati u maloj sali s početkom u 00.30h!Danas je koncert Urbana &4, Q-packa, DJ Jorgarde

03.06.-subota- koncert Overflow, Blek stena, DJ Jogarde
04.06-nedjelja-koncert-Družba belog kita, DJ Zakoff, DJ Ulrike Meinhof
- možete pogledati i film Dore Bilandžić i Bube (nekaj o siru)
-te u KLoštru je neki moto susret!

Inaće kod mene nema ništa novog , osim nećeg,a to ćete već saznati,ima vremena!smijeh

Jučer nam se prijatelj Jankey vratio, i baš mi je drago, pa nisam ga već vidjela 2 tjedna , to mi je čudno! Zatim rodila se i nova ljubav Toni - Martina! Što mi je izuzetno drago! A miceki mali!wink


Zatim kaj još novog-e da, postat ću po drugi put teta! Ko bi rekao! yes

Zatim -bila sam prije 2 tjedna na raftingu u Bosni na Uni i bilo je prejebeno, to ljudi morate otići isprobati! Ludi su ti bosanci! Bilo je prejebeno,sam kaj sam došla doma sva plava, jer smo se skantali sa jednog slapa- nekih 8 metara-i onda smo malo po kanjonu rovali, ali svi smo živi i zdravi!smijeh

Zatim kaj još- e da , straci su ljuti na mene već 2 dana , ne znam kaj im je, ne žele uopće razgovarati samnom,i zbog toga sam jako tužna, jer znam da nisam napravila ne znam kakvu glupost, ponašaju se ko mala djeca!
Očito već dugo nisu bili ljuti na mene , pa moraju sad malotj malo više!no

Zatim prošli tjedan smo imali malu prometnu nezgodu, ali nećemo u detalje! smijeh

Ovaj vikend je stvarno buran, em moram na ročkase , em moram učiti, em moram na neku feštu na Brege, Mica nam je konobarica, više o tome pitajte micu!
I imam neki osjećaj da će danas biti tak jebenica vani!

Joj ljudi moji....još samo tjedna i pol škole, nije da mi smeta škola, ali ovih zadnjih mjesec dana mi je pojelo pol godine života! Zato sad kreće tek uživancija, zgodni bečari, more, rekreacija, rad,... di će nam biti kraj! rofl

eto ...ne znam kaj da vam još pišem, nemam baš inspiraciju ko jučer...stoga bi će ubrzo neki novi post, a do tada do slušanja.... smijeh
uživajte,šaljem vam veliku pusicu! kiss







- 14:32 -

Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..............




http://www.youtube.com/watch?v=Ww_cSuH5xQQ