petak, 17.03.2006.

.......ljudi....

alo ljudiii!!! Napokon da na pišem post...već sam zaboravila kaj se sve dogodilo ovih dana! E da počela sam voziti u autoškoli....i baš mi je gušt nekak, ne znam, iako mi je tek 3. sat!Tu i tam malo napravim pogrešku, ali za prvi put je...supač!
Nitko mi nije mogao ostaviti komentar nakon onog kaj je bilo s blogovima, pa se nadam da ćete sada moći!
Upravo čekam frendicu da mi dođe, nismo se vidjele od prošle godine, i fakat jedva čekam da ju vidim!
Sutra sam mislila nabaciti neki piknik ak će biti lijepo vrijeme!U petak nam mica ode u Makarsku u govorničku, tak da je njoj sutra zadnji vikend za izlazak,a meni se nekak neda sutra van,...ali vidjet ću pošto je mica u pitanju!
Danas je sv. Patrik----- :))
Počela sam ljudi igrati poker a to nije dobro!I postala sam belotamijak, ni to nije dobro! :( ah!
Kaj još....
neznam...ak se ko kaj sjeti nek piše :P
...e zanm sjetila sma se micinih bisera, ali za to bi mi trebalo oko 10 sati, stoga to ću nekom drugom prilikom....
UŽIVAJTE MI......PUSA

Image Hosted by ImageShack.us

- 19:25 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..............




http://www.youtube.com/watch?v=Ww_cSuH5xQQ