ponedjeljak, 20.02.2006.

...bez naslova...

Kaj je ekipa?!? :)) .... jao kak je lijepi dan,a ja moram učiti, šmrc, šmrc!!! Danas nisam ni u školu otišla opet zbog učenja !? :) Držite mi fige sutra, idem na natjecanje!Trebat će mi puno sreće!
....a kaj da vam još pišem... joj jučer sam napisala tak lijepi post, i nešt nije bilo u redu sa svim blogovima pa mi nije dao da ga stavim.. :(
Evo ukratko o suboti.... bilo je ok vani, od sad samo preferiram petak za van, jer subote su fakat loše....bar u zadnjih mjesec dana mi je petkom bilo zakon vani!U subotu sam bila u boomu, alibiu, M-u, Zelji i na oproštajci! Bilo je dosta raje! :)
Ako ste slučajno prolazili(oko 3h brijem) ujutro prema Kloštru mogli ste vidjeti 4 mušketira kako se šeću za Ivanić! (više o tome na Janezovom blogu) :)) hahahaha
Eto stavit ću vam par slikica... :)
Image Hosted by ImageShack.us

....Tuš i Fukša....


.... evo Krikia....

- stavit ću vam svakog po malo :)

Image <br />
.... izlazak alibi;ljeto 2005 ...<br />
<br />
<a href=- 09:50 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..............




http://www.youtube.com/watch?v=Ww_cSuH5xQQ