ponedjeljak, 13.02.2006.

.........UF..........!!!

Evo nisam baš pisala jer sam pripremala jedan post, koji na žalost ne mogu staviti jer ne mogu staviti slike(tj.nemogu ih smanjiti jer su sa digitalnog, pa čekam da se nađem sa janezom da mi on oko toga pomogne!!!:( jebiga
Evo malo o ovom proteklom vikendu..... vikend je stvarno bio za +5! Već dugo mi nije bilo tak dobro vani i u petak i u subotu!!! U petak sam bila s Micom vani i frendovima, sve je bilo ležerno upočetku :)..... najednom su se runde samo počele nizati, te smo Mica i ja lagno počele biti u elementu, ali onak da nam bude taman!:)) Bile smo u ben maru, boomu, te u zelji smo se našle sa Mikcem i kompanijom, neka domaća muzika je tepla,ali sve u svemu je bila jebenica, još sam srela buraza tamo te si i s njim koju zaplesala,a u međuvremenu su došli i Janez i Zizy; te Ados, Daco i Lidija, oni su također bili u elementu!!! ....... ma joj sve u sve u svemu jebenica, jer svi su bili baš raspoloženi!!!Eto to je ukratko o petku!A u subotu..... u subotu sam skoro zaspala, tj. prespavala ju, a dog.sam se sa Petrom (mojom kumičkom) i Marinom (meni drage cure, s kojima sam prije izlazila, ali pošto one sad studiraju, rijetko se vidimo) da ćemo zajedno ići van! Van sam tek izašla u pol 11h, prvo smo otišle na kratke u Darling, a zatim na koncert od Elementala, na kojem je meni bilo super iako čujem od većine da im nije bilo nešt! Malo je ipak koncert kratko trajao, ali....! :) Na koncertu je fakat bilo dosta ljudi! ...Zatim smo otišle u alibi, on je bio kao i inaće pun puncat! ....ali ništa mi neće ovaj dan pokvarit.... poslije alibia, oko 2h smo otišle do zelje koja je također bila puna, i čak mi je bilo ok tamo, jer ne volim baš odlaziti tamo, ali kad nemaš kamo i zelja je dobra!!!! Eto, sve u svemu je bilo super! Na tancala sam se , nasmijala pogotovo jer cure su bile u elementu poslije elementala, .... eto! Nadam se da ću ubrzo složiti slijedeći post, jer mi je ovak dosadno bez slika!!!
Pozdrav svima!Toni ozdravi brzo! E a čula sam da se neka fešta sprema za slijedeći vikend i to kod Fukše?ha? Kaj navodno dolazi Šurlin?
eto people..... i to je to!
;)
E da sutra je Valentinovo pa bi bilo lijepo dečki da kupite ili napravite još bolje, mali znak pažnje curama koji ju imate, a koji ne mogli bi i nekoj svojoj dobroj frendici :p !!!! Sretan imendan svim Valentinama, Valentinima, Zdravkama, Zdravkima....!
myspace

S. Valentine images


- 20:03 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..............




http://www.youtube.com/watch?v=Ww_cSuH5xQQ