petak, 10.02.2006.

...... vrijeme je za drugi post!!! :))

Evo jučer sam malo navečer slagala taj blog uz pomoć JANEZA, (evo janez da se zna) :), još danas planiram malo posvetiti vrijeme tomu! Dan mi je prejeben, lijepo je vrijeme, u školi sam imala samo 4 sata, ne znam kad sam zadnji put tak imala;brijem u osnovnoj u 2 razredu! :) Danas je dan očito za visiti po bircevima- ujutro sam bila s Janezom i Toniem na kavi u Boomu, zatim sa curama na kavi u alibiu, pa zatim sa mojom Martinom i Daliom u fontani,.... a tek je dan počeo!
..... tak mi je čudno kad sve ovo pišem.... milsim da ću slijedeći post posvetiti svojim frendovima, tak da će to biti malo veći post! Jel ko planira ići ovaj vikend na Elemental? :)

- 15:45 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..............




http://www.youtube.com/watch?v=Ww_cSuH5xQQ