Voljeti sebe znači misliti. Voljeti sebe.
Duboko dišem, da ne primijetim. Isključujem se, kao da ne čujem. Dok su zajedno sve je jednostavno- bolno i zastrašujuće, gotovo pogubno. Ja sam noćas bila ta koja ga je tražila, koju je gledao dok je ljubio nju otvorenih očiju, u pokretu, tako su se micale, kao da me pogledom traži. Ugašeno je svjetlo izazivalo san. I sve sam to ja. Pa i dok sam ljubila nju, dok se njezin jezik uvlačio među moje usne, zamišljala sam njega. Baš kao kad ju ljubim i zamišljam da ako to nitko nije vidio da se ne računa. Računa se. Zaklapam oči i udišem zadimljeni bijeli zrak. Dok njena ruka blago klizi po njegovom tijelu a druga ruka bludnice po mojim bedrima... Ruke, njima osjećam, dodirujem, sanjam- volim. Zaklapam oči da ne primijetim, da utihnem. Voljeti sebe znači pustiti nju da ti uzme snove i zubima skine toplinu sa usana. Ona je ohladila moje tijelo i pretvorila ga u olupinu, sve ono što je on gradio u meni ona je srušila. Zagrizla je sve snove i ostavila me da čekam. Ne, ne treba mi on sve dok ona ledi svaki osjećaj u meni. Ona je ona koju oduvijek znam, koja me rodila, odgojila, moja majka, sestra, kći i partnerica, ona koja ostaje, koja uvijek radi što mi treba. Dok me ljubi, dok me traži i dok me tjera da molim. Da čekam i da umirem. Ona hladna koja me prožima svojim strastvenim usnama punim života, ako on kao takav uopće postoji ovdje u smrti. I na kraju gluhe večeri, imati nekoga znači… voljeti sebe.

14.03.2010. u 18:48 | Komentiraj (0) | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Listopad 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

\"I left my home to seek my fortune
I left you standing in the pouring rain
and now I am lost, so tired and lonely
and I´m just trying to find a way to get back home...\"

Linkovi