scarpetta

srijeda, 15.06.2005.

Jedaaaaaaaaaaaaaaaaan....krećem...

Heheh...putna je groznica dosegla vrhunac! Nije fora da se ne oprostim od vas sa par riječi...ipak me neće biti jedno duže vrijeme....
Kaj da vam velim? Sretna sam, sjajim...željela bih to podijeliti s vama...željela bih "zagrliti svijet" :))))))))))tako se dobro osjećam, tako sam si lijepa, zadovoljna sobom nakon dugo, dugo vremena...Bože, što se to događa :)))))

Želim vam svima sretan ostanak, budite mi zdravi, dobri, vrijedni...a onima koji također odlaze u međuvremenu na godišnji, želim dobar odmor i zabavu, pa se onda opet čitamo tamo sredinom srpnja!
Hvala svima koji me shvaćaju i daju podršku mojoj euforiji i ludilu heheh...nemojte mi zamjeriti što sam ponekad (čitaj:uvijek) kao dijete...
Sve vas volim i........do čitanja!!!! Pusaaaaaaaaaa....

P.S. Nadam se da Švedi ne govore ovako dobro engleski...heheh...jerbo ću se onda loše snalaziti...:)))))))

- 13:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
svakodnevica...od politike do mode i natrag

Zašto nemam hrabrosti za...?

Kako steći poštovanje i samopoštovanje?

Kako se prestati samosažalijevati?

Odlučni rezovi u životu...
Moje pjesme, moji snovi....



Sanjam
da te opet
slušam kako dišeš,
kako dišeš dok
savija se trava,
da me dira
tvoja kosa plava,
tvoja kosa
na mom licu draga...


Sanjam,
da se opet
ljubimo u klasju,
u tom klasju što
leži tu pod nama
i da luta
tvoja ruka vrela,
tvoja ruka
preko moga tijela...

Samo jedan život imam
i ludo ga bacam,
jer zavoljeh jednu ženu
ženu koju sanjam.
Samo jedan život imam
koji nisam htio,
jer zavoljeh jednu ženu
koju nisam smio...

**************

Tu u meni još ima snage
za sve dobre i loše dane
jer dok ima još imalo nade
ja ću vjerovati
da LJUBAV postoji...

***************

[B]Proljeće je....

proljeće je a u meni nemir
od sreće bi zagrlio svemir...
proljeće je i miriše trava
srce kaže ti si ona prava....



Teško je mislit na romantiku
slušat razum i logiku,
kad si tako mmmmmmm
DOBAR...