scarpetta

utorak, 14.06.2005.

Dvaaaaaaaaaaaaaa......

Hallo! Eto, ja već odbrojavam...a vi??????? Tko se sprema, kam se sprema? Imate li već planove za godišnji?
Da se pohvalim, karta mi je v žepu heheh....i još nisam svjesna da još samo sutra radim!!!!!!! Nekako mi teško dolazi do mozga. Bit će da je već prezasićen svime i svačime:))))))
E, da, da ne zaboravim! Kako bi sve bilo idealno i ko po špagici, opet me danas čopila alergija, šmrcanje, kihanje i drugo...anje:(((((((
A kaj mogu, osim nakljukati se antialergenicima! Nema veze, neće mi to pokvariti raspoloženje!
U četvrtak u 12.20 nataknem na nos ove krasne naočale sa mp3 playerom i uživancija! Kaj nisu guba naočale? I nemaš brige...muzika svira, ne blješti ti sunce, a ti se opustiš i sanjariš, dok čelična ptica nečujno klizi iznad oblaka....mmmmmm......
Kam sam ja odlutala???????:))))))))))

- 12:43 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
svakodnevica...od politike do mode i natrag

Zašto nemam hrabrosti za...?

Kako steći poštovanje i samopoštovanje?

Kako se prestati samosažalijevati?

Odlučni rezovi u životu...
Moje pjesme, moji snovi....



Sanjam
da te opet
slušam kako dišeš,
kako dišeš dok
savija se trava,
da me dira
tvoja kosa plava,
tvoja kosa
na mom licu draga...


Sanjam,
da se opet
ljubimo u klasju,
u tom klasju što
leži tu pod nama
i da luta
tvoja ruka vrela,
tvoja ruka
preko moga tijela...

Samo jedan život imam
i ludo ga bacam,
jer zavoljeh jednu ženu
ženu koju sanjam.
Samo jedan život imam
koji nisam htio,
jer zavoljeh jednu ženu
koju nisam smio...

**************

Tu u meni još ima snage
za sve dobre i loše dane
jer dok ima još imalo nade
ja ću vjerovati
da LJUBAV postoji...

***************

[B]Proljeće je....

proljeće je a u meni nemir
od sreće bi zagrlio svemir...
proljeće je i miriše trava
srce kaže ti si ona prava....



Teško je mislit na romantiku
slušat razum i logiku,
kad si tako mmmmmmm
DOBAR...