scarpetta

četvrtak, 09.06.2005.

Koji početak ljeta!

Evo mene nakon malo dužeg "odmora"...jednostavno nikako da ufatim ritam! Posla preko glave! No, na obzoru se ukazuje poduži GODIŠNJI heeeeeeeeee! I jedan prekrasan put! Ljudi moji, što sam hepi! Iz dva razloga : jedan je, kako rekoh,godišnji i to već od 15.06., a drugi je.... put u SWEDEN! I to avionom! A znate kaj? Nisam se nikad još vozila avionom! Koji je to izazov za mene! Čitavo vrijeme si priželjkujem vožnju avionom i sad napokon da i to probam. Zbilja sam znatiželjna kakav je to feeling.
Dakle, idem malo u Skandinaviju, posjetiti svoju seku. Ovdje mi je prevruće :))))))) Idem se malo rashladiti. Heheheh....A usput, u povratku prolazim kroz Dansku, vozim se brodom (vraćam se autom!), pa onda kroz Njemačku, malo posjetim rodbinu tamo...ostanem koji dan tam u gostima, a kao vrhunac svega...23.07. mi se udaje seka! Koji će to biti dernek! Obećala sam samoj sebi da ću se napiti ko letva! :))))))) Jedva čekam! Sve u svemu, ljeto mi relativno lijepo počinje. Još da se i ovo šugavo vrijeme stabilizira, bilo bi cool! Kaj velite, sliči li ovo vrijeme na početak ljeta????? Snijeg na Biokovu!!!!!!!!! Da ne povjeruješ! Kaj ću morat natrag zimske gume montirati?!
Idem sad brzo završiti posao, pa trk u DM po neke sitnice kozmetičke prirode, pa si onda moram novi kofer kupiti i tak....joj, sva sam si u strci. Nadam se da ću tamo snimiti puno lijepih fotki, a neke od njih ću vam sigurno pokazati....No, nadam se da se još čitamo do četvrtka...
U međuvremenu, ako još niste upoznati s iskorakom moderne tehnologije, pogledajte kak funkcionira blu toot....ja sam krepala od smijeha!
I...još jedno pitanje...da li vam se sviđa nova stvar od T. Cetinskog, Kad bi dao Bog??? Inače volim njegove stvari, ali ova je definitivno MRAAAAAAAAAK...bar meni! Danas sam ju preslušala bar 10 puta...
Ok...bye bye narode!


- 12:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
svakodnevica...od politike do mode i natrag

Zašto nemam hrabrosti za...?

Kako steći poštovanje i samopoštovanje?

Kako se prestati samosažalijevati?

Odlučni rezovi u životu...
Moje pjesme, moji snovi....



Sanjam
da te opet
slušam kako dišeš,
kako dišeš dok
savija se trava,
da me dira
tvoja kosa plava,
tvoja kosa
na mom licu draga...


Sanjam,
da se opet
ljubimo u klasju,
u tom klasju što
leži tu pod nama
i da luta
tvoja ruka vrela,
tvoja ruka
preko moga tijela...

Samo jedan život imam
i ludo ga bacam,
jer zavoljeh jednu ženu
ženu koju sanjam.
Samo jedan život imam
koji nisam htio,
jer zavoljeh jednu ženu
koju nisam smio...

**************

Tu u meni još ima snage
za sve dobre i loše dane
jer dok ima još imalo nade
ja ću vjerovati
da LJUBAV postoji...

***************

[B]Proljeće je....

proljeće je a u meni nemir
od sreće bi zagrlio svemir...
proljeće je i miriše trava
srce kaže ti si ona prava....



Teško je mislit na romantiku
slušat razum i logiku,
kad si tako mmmmmmm
DOBAR...