scarpetta

srijeda, 11.05.2005.

Dosada

I jopet kiša....ma mi ide više na jetra! Kad će sunce, ljeto?????? Već sam pospremila zimsku garderobu, kad ono, opet vadi veste, dolčevite, jakne...I nek mi netko kaže da ne voli ljeto! Zapravo, znam jednog....najbolje je volje kad je vani tmurno, kišno, žalosno...i ima radni elan da poludiš! Za ne vjerovati!
Kak da radim nekaj, kad nemam volje, ni inspiracije?! Čitav dan se samo muvam okolo i izmišljam tisuću i jedan razlog da ustanem i....odustanem :))))))) Heheh... Ali, ima i jedan problem. Nejde mi se doma. Nemam više grijanja, svo lož ulje je potrošeno...možete si zamislit kak mi je hladno u kući??????? Raditi nešto??? Samo posao gdje se mora biti jaaaaaaako fizički aktivan...da se brzo ugriješ, jel´? Pretpostavljate koji je to posao! Usisavanje heheh! Zahtijeva puno ritma:))))))
Btw. počela je i sezona sladoleda. Slažete puzzliće? Moja kolegica na poslu svaki dan pojede bar tri slatkača od Leda, s onim puzlama za nagradnu igru. A, kako nikak da dobije nagradnu puzlu, svi od reda skačemo u pomoć....već smo ispraznili sve škrinje u dućanu. Još ništa, ali se nadamo. Osim toga, bitan je sladoled! Nagrade će ionako rijetki dobiti, kao što to već biva.
Zar nije fenomenalna kombinacija vanilije i čokolade, a kad je tu i lješnjak.....mmmmmmmmm........za polizati....prstiće :))))))))

- 13:37 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
svakodnevica...od politike do mode i natrag

Zašto nemam hrabrosti za...?

Kako steći poštovanje i samopoštovanje?

Kako se prestati samosažalijevati?

Odlučni rezovi u životu...
Moje pjesme, moji snovi....



Sanjam
da te opet
slušam kako dišeš,
kako dišeš dok
savija se trava,
da me dira
tvoja kosa plava,
tvoja kosa
na mom licu draga...


Sanjam,
da se opet
ljubimo u klasju,
u tom klasju što
leži tu pod nama
i da luta
tvoja ruka vrela,
tvoja ruka
preko moga tijela...

Samo jedan život imam
i ludo ga bacam,
jer zavoljeh jednu ženu
ženu koju sanjam.
Samo jedan život imam
koji nisam htio,
jer zavoljeh jednu ženu
koju nisam smio...

**************

Tu u meni još ima snage
za sve dobre i loše dane
jer dok ima još imalo nade
ja ću vjerovati
da LJUBAV postoji...

***************

[B]Proljeće je....

proljeće je a u meni nemir
od sreće bi zagrlio svemir...
proljeće je i miriše trava
srce kaže ti si ona prava....



Teško je mislit na romantiku
slušat razum i logiku,
kad si tako mmmmmmm
DOBAR...