scarpetta

ponedjeljak, 09.05.2005.

I hate mondays....

Dobro vam jutro radni narode! A i vama koji još ljenčarite u toplim krevetićima....i ja bih najradije natrag heheh...baš mi je hladno jutros i teško sam se digla. Ma, ovo vrijeme nije normalno! Kako je opet zahladilo! Netko je spomenuo kako prognostičari prognoziraju izrazito vruće ljeto...ako je po ovom mušićavom proljeću suditi...ne znam baš! Makar, znam...Oni će Renatu Sopek u vruće hlačice i na telku...tak da svima bude vruće...pa će misliti da je vani vruće ljeto :)))))) Joj, joj...te ženske...kak mogu brzo smotati muške mozgove heheh...samo malo zavrte guzicom i...gotovo!Ima li muškarca koji je imun? Naravno, ako nije homo....
Nego (vi malo stariji!), jeste li voljeli davnih dana pogledati Lineu? Zar nije bila super? Taram taram...taram taram...baš je ZAKON! Šteta što je nema više!
Evo prilike da se podsjetimo malo....heheh...
Btw. bila sam u petak na tehničkom pregledu s autom...mogu vam reći da sam ostala bez tri soma kuna, da je osiguranje opet poskupilo u odnosu na lani, da su putarine nešto veće , pa onda eko-test...i tak...užas sve u svemu.
Zato bi trebalo nabaviti ovakav autić , a? Čisto je ekološki...zeleni....ne treba mu eko-test! Niti registracija!
Idem vidjet gdje se mogu nabaviti....

- 10:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
svakodnevica...od politike do mode i natrag

Zašto nemam hrabrosti za...?

Kako steći poštovanje i samopoštovanje?

Kako se prestati samosažalijevati?

Odlučni rezovi u životu...
Moje pjesme, moji snovi....



Sanjam
da te opet
slušam kako dišeš,
kako dišeš dok
savija se trava,
da me dira
tvoja kosa plava,
tvoja kosa
na mom licu draga...


Sanjam,
da se opet
ljubimo u klasju,
u tom klasju što
leži tu pod nama
i da luta
tvoja ruka vrela,
tvoja ruka
preko moga tijela...

Samo jedan život imam
i ludo ga bacam,
jer zavoljeh jednu ženu
ženu koju sanjam.
Samo jedan život imam
koji nisam htio,
jer zavoljeh jednu ženu
koju nisam smio...

**************

Tu u meni još ima snage
za sve dobre i loše dane
jer dok ima još imalo nade
ja ću vjerovati
da LJUBAV postoji...

***************

[B]Proljeće je....

proljeće je a u meni nemir
od sreće bi zagrlio svemir...
proljeće je i miriše trava
srce kaže ti si ona prava....



Teško je mislit na romantiku
slušat razum i logiku,
kad si tako mmmmmmm
DOBAR...