scarpetta

petak, 06.05.2005.

Stres off !!!!!!

To što se od ponedjeljka nisam oglasila je znak da sam bila u jaaaaaaaako velikoj frci i naprosto nisam imala vremena. Radila sam na jednoj važnoj ponudi za natječaj (za firmu!), o kojoj mi je ovisila budućnost radnog mjesta....znate onda pod kakvim sam bila stresom! Kao da vam mač visi nad glavom...treniranje živaca! No, ono što je najvažnije je to da sam uspjela sve napraviti kako treba i da će se taj moj trud isplatiti. A možda se netko sjeti i nagraditi ga! To ne bi bilo loše....tim više što danas idem na tehnički pregled s autom, moram ga registrirati...pa mi određena suma ne bi bila viška heheh...No, bilo kako bilo...PETAAAAAAAAAAAAAK je! A ni to nije za bacit, kaj ne?
A u nedjelju su izbori. Pazite koga ćete birati, ako uopće imate između koga izabrati :)))))))))) Čini mi se da se i jopet neće ništa bitnije promijeniti ni na lokalnoj razini. Osim kaj će se neki za vikend dobro NALOKATI! Na lokalnoj razini!
Svima vam želim UGODAN VIKEND, a sebi naročito!!!!!

- 13:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
svakodnevica...od politike do mode i natrag

Zašto nemam hrabrosti za...?

Kako steći poštovanje i samopoštovanje?

Kako se prestati samosažalijevati?

Odlučni rezovi u životu...
Moje pjesme, moji snovi....



Sanjam
da te opet
slušam kako dišeš,
kako dišeš dok
savija se trava,
da me dira
tvoja kosa plava,
tvoja kosa
na mom licu draga...


Sanjam,
da se opet
ljubimo u klasju,
u tom klasju što
leži tu pod nama
i da luta
tvoja ruka vrela,
tvoja ruka
preko moga tijela...

Samo jedan život imam
i ludo ga bacam,
jer zavoljeh jednu ženu
ženu koju sanjam.
Samo jedan život imam
koji nisam htio,
jer zavoljeh jednu ženu
koju nisam smio...

**************

Tu u meni još ima snage
za sve dobre i loše dane
jer dok ima još imalo nade
ja ću vjerovati
da LJUBAV postoji...

***************

[B]Proljeće je....

proljeće je a u meni nemir
od sreće bi zagrlio svemir...
proljeće je i miriše trava
srce kaže ti si ona prava....



Teško je mislit na romantiku
slušat razum i logiku,
kad si tako mmmmmmm
DOBAR...