13.06.2006., utorak

=<(Bliži se kraj...)>=

... škole. Nije mi neki doživljaj, još nisam svjestan kraja. Hehe, izgleda da ću proći s 5, jedva, al et...
Bili smo u subotu u gradu... I bilo je dooobrooo... Pozdrav Veldi... Hehe smijeh
U srijedu ćemo valjd ić na Klasije. Tamo se inače ide za kraj škole mada ja nisam nikad bio. "Kud svi, tu i mali Mujo", moglo bi se reć za mene wink
Šima će me zaklat, jer mu nisam vratio robota i alat. Šima, Tomica, ili kako već oćete, je moj mentor iz robotike, lega od čovjeka, koji je i trener u rukometu i navodno im kreše i mlati ih. Al sve u granicama normale - čisto anegdote za nasmijat se... Whatever cool
Danas smo Wrana, Sale i ja bikeovima se vozali po gradu, išli izrađivat slike od razreda. Naime, jedan nas spec. prof. nije pustio na vrijeme za slikanje, pa nam je fotograf pobjegao. Pa smo se slikali s Wraninim digitalcem.
WALE, KAD ĆU TE VIDIT, HAAA??? Kizzzzzzzzzzz kiss
E, da. Idem na more za 5-6 dana i ostat ću mjesec dana - pitanje je oću li tamo imati komp eeknonono Vjerojatno će mi puć film, pa ću uzet bus nakon dva tjedna za SB. A možd i neće rolleyes
Ljudi, uživajte mi... Hehe namcornamcornamcornamcornamcor

<< Arhiva >>