Sexy Bitches Crew rulzz

srijeda, 13.12.2006.

post o kome o cemu???

09.12.2006.
-Putnikov rodendan
....prvo smo dosli i bilo je jadno,samo je bio putnik i glavasicev klon!.onda smo zvali jos piplza i mislava njega izdvajam jer je retardiran...bilo je lijeka za grlo(piva) na litre...da mal skratim,kramer se ubio-hahhhahhahahhahahahhhahahaha...vijao je tupaca iza kanti-opet hahahhahahahahhahahahahhahahhahhahahahhahahah.....onda su dosle kićo(kristina smrad),sračka(jospia) i iva...iako nisu bile dugo jer su pratile bucu kuci koja takoder nije bas bila sva svoja...bilo je rata kolacima,ja pogodim drljacu kolacem a ona meni lupi samar,pa di je tu pravda..jebem ti drzavu gdje zene imaju pravo glasa-hahahhahahahhahahahahhahah..........a onda nas tomicaaaaaa,on & drlje-hahahhahahahhahahah......nis sam su se satima hvatali...hahhahahhah....al nakraju se ispostavilo da se tomin klon zaljubio u njega...pa sta nebude sama sa sobom onda,isto joj je to jer su pljunuti isti sam sto ona ima duzu kosu i ljepsa je neg on---hahahah...kad je somodi vodio kramera kuci na kauflandu je kramer plesao c-walk i ganjao Tupaca...R.I.P....meni(cvetku)bilo je predobro..buco me grijala i napravila mu rupu u vratu-ozonsku!!!bilo je jos punoo toga al sve u svemu ja sam prezgodan!!:-P

- 16:10 - Komentari (31) - Isprintaj - #