< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off















free web counter

free web counter

Ko sam ja



Ime: Sanjin
Nadimak: Sazz, Sazzonni
god:13,5 god
Naj frendovi: Šeki, DoX, Sly, Ari-x Tin ima ih još....
razred:7.

Volim: vozit za....vat se, skijat, igrat komp, Jednu curu - Koju???- ŠTA VAS BRIGA
Mrzim: Mrzim učiteljice, pedagogicu koja me svaki dan zove, Thompsona itd...

slusam: LORDI, AcDc, Kiss, Guns n Roses, THE FLAME, Bijelo Dugme, Regee


burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad

Idol: Bode Miller
Naj Glumac: nema ga
Naj Glumica: J.Lo
Naj Pjevač: Sean Kingston
Naj Pjevačica: Shakira
Naj grupa: AcDc


Blogove koje redovno posjećujem:


noname75.blog.hr

blackbutterfly.blog.hr

torcida3prezid.blog.hr

doxyrano1.blog.hr

lauradizajn.blog.hr

gaduradizajn.blog.hr

martinadizajn.blog.hr

simpadizajnira.blog.hr

ines66.blog.hr

nina.blog.hr

ninaimasina.blog.hr

girl007.blog.hr

mala10cool.blog.hr

nekacura14.blog.hr

sweetgirldgc.blog.hr

xxxblogbydoraxxx.blog.hr/

capoeira92.blog.hr

martina4ever.blog.hr

mary14.blog.hr

missblack.blog.hr

specialidayofmylife.blog.hr/

uticnica.blog.hr

hiphopyworld.blog.hr

zlover.blog.hr

pepacha4eva.blog.hr/

depechemodezg.blog.hr

depechemode.blog.hr

1992girlworld.blog.hr

mirchy.blog.hr

bloodthirsty.blog.hr

blackgang3ls.blog.hr

sora.bloger.hr

cabrani.blog.hr

www.cablani4ever.bloger.hr

http://myshadows29.blog.hr
http://avril4ever12.blog.hr/

Blog images

nedjelja, 10.02.2008.

Evo me opet

Evo mene opet... nakon 8 mjeseci opet sam se sjetio blog malo uredit... nije mi se baš dalo, al kad su svi počeli zašto ne bi i ja. Dobili smo u školi neke nove učitelje... većinom lošije nego prije... Najviše mi je žao što je Gašo otiš'o, a dobili smo neku učiteljicu. Moramo 3 strane kajdanke napisat. strava. Kod Gašota nismo napisali tolko u cijeloj godini. Za neke učitelje mi je drago što su otišli... npr. Marica iz povijesti. Ta baba me izluđivala.
Opet sam počeo skijati i sad sam 23 u hrvatskoj... užas!!!!!
3 od 7 trka nisam završio a na zadnjem natjecanju sam bio 12. i 13.(slalom i veleslalom) Mogu ja i bolje ali neide mi. Jedva čekam Kupres... Super G!!!!!
Evo vam par dobrih linkova videa s YouTube-a

http://www.youtube.com/watch?v=W805jnrXUFk
- Sanjkanje
http://www.youtube.com/watch?v=tV4dzAfHLHs&feature=user-Čabarska ekipa u akciji
http://www.youtube.com/watch?v=B4sv5l-cbUM&feature=user- Učilica filmić



| komentari (28) | print | # | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.