veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da / ne


dizajn: Tanny-chan

Opis bloga

Na ovom blogu ću pisati o
sebi i svojem životu.
Dijelit ću savjete ako kome
trebaju.

Pisat ću o animeima
koji vas zanimaju.(ako
vas zanima opis
nekog animea jevite se
u komentare) :)

Linkovi

Shugo Chara forum

Shugo Chara blog

Facebook

IgreIgreIgrice

Eskimo.

O meni

Ime:Tatjana
naj anime:1)Shugo Chara,
2)The Melancholy of Haruhi Suzumiya...
manga(pročitana):Negima!
muzika(slušam):1)strana
2)domaća
naj serije:zasad nemam

Wallpaper @ Celestial star
Myspace Cursors @ Jelly Muffin

nedjelja, 13.02.2011.

×Happy Valentine's day×

Sretno vam valentinovo,makar je sutra.
Volim čestitati blagdane prije nego se slave nut
Znate svi,sutra se slavi ljubav cerek
Pa me zanima dal ste u nekoga zaljubljeni.
Nemorate mi reč' ako ne želite.

Dal' će te organizirati neku proslavu u
školi?
Naša škola hoće.Jedva čekam sutra sretan
Ja nisam neki tip za slavlja tak'
da neznam hoću li ići ili ne nut
Al' ako će ići moje frendice oda hoću.

Ehhh,to mrzim kad neznam što bi više napisala
pa onda gluposti pišem.headbangheadbang
Ja sad moram ići najela sam se čokolade pa
moram zube prati
XD ima i smajlija za to mouthwash
Sretno Valentinovo bye mahmahmah



* Komentari (9) * Isprintaj * Permalink *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.