..:::::Moja abeceda:::::..

A- Ana x3, Antica...i nezz;
B- Beri..;
C- Care,to je to;
D- Dinocerekmarin brat naravno, Damo;
E- Emma, maja bewa;
F- Fićo cerekcerek..;
G- Gazo_the_drummer(ak se tak piše);
H-
I- Ivana Ž.,I., i Ive iz b.l.;
J- Joke.., Jure, Janjić;
K- Kate, Kiki, Kristina;
L- Laura, Lukaaaa hh kiss ;
Lj- ah ta ljubav....headbang
M- Mareee hihi, Marina, Marijana, Monika, Matea, Mate, Mare S.;
N- Nina xD, Nensy;
Nj- prazno
O- Orly;
P- Petra,;
R- Roko, Rejdica hh, Riska;
S- Sara =)), Stipe,..;
T- Tonci (mare xD), Tonka, Teich,,;
U- neam pojma
V- Vale, Vjeko..;
Z- Zvone Š. xD

Slike....hihi

Mare
Image and video hosting by TinyPic
Kate
Image and video hosting by TinyPic
Riska
Image and video hosting by TinyPic
Nina i Ive (naj seke)
Image and video hosting by TinyPic

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga




Created by Crazyprofile.com


ovaj blog je jednostavan. U njemu piše sve o meni i o onome šta ja slušam radim, volim, mrzim...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Šta mrzin: neiskrene, lažljive ljude, tinota i anu b...
Kako sam: thumbup
Naj prije: anto, kate, riska, marija, marica, ana, tea, nensy, marijana, marina, tonka, ana h., đuksi, antica, megi,ines,vale, ria...................
Naj grupe: Guns N`Roses, Nirvana, AC/DC, IRON MAIDEN , RHCP.....wavewave
ima još toga, al mi se neda više pisat...
pozZ

ponedjeljak, 14.04.2008.

Hy!!!

ey ljudi, mislm stvarno... ja imam baš malo komentara, tila bi da mi malo više komentirate blog.
A ne da ja vama kažem blog i ono ka ić ću ti na blog i onda dođete na blog dvi minute ništa ne pročitate pa onda ostavite il jedan il čak niti jedan komentar. a ako i ostavite komentar onda napišete npr super blog, svrati.
pa mislim to nije pošteno, al naravno ne rade to svi nego oni kojima se neda čitatttttt... al dobro, samo mi komajte.
ako vam se nešto ne sviđa lipo mi recite, pa fakat ono. =))))
ugl, nemam više inspiracije...
i tako ja danas nisam bila u školi jer sam bolesna pa tako ako mnekog zanima zašto me nema...oK! see ya valjda ću prekosutra doć u školu. BoKiĆ!!!!!!!!



| Just Say SomeThiNg (30) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.