<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

You caught me off-guard.


07.01.2010. (četvrtak)

Iz kreveta ustajem puna snage, puna života.. U potrazi za pobjedama i porazima. Nada se pronalazi u kapi rose, u tračku sunca, u svjetlucavom snijegu, u krošnjama (nekada zelenim sada pahuljama okićenim bijelim). Nada je u boljem sutra! Ali Bože, zašto? Siromasi lutaju u potrazi za hranom, umorni i prljavi, a bogataši kupuju raznu odjeću koja će im kad tad dosaditi, kupuju Ferrarije koje će odvoziti, namještaj koji će zamijeniti.. Ali Bože,zašto?
Nedostaje mi nada za bolje sutra.
Kiša? Snijeg. Nemam pojma. Nemam nikakav odnos prema snijegu. A mene snijeg ne dira. Sunce ne volim. Ljeti. Peče onda, i žari.. Zimsko sam dijete. Bijele pahulje padaju i popravljaju depresivni dojam kiše koja je padala prije tjedan dana. Lom svjetlosti. Kristalno zaleđeni prozori. Ispisuje mi dugu na usnama.
Jesu li horori strašni? Samo ako ih se želiš bojati. Nerealno. Hej, riječi pogađaju jače od udarca. Udarac boli, udarac se izliječi.. Riječ ostaje i urezuje se u srce. Život - ništa više nego avion od papira. Tko visoko leti nisko pada.
Ah. Pobjede i porazi. Hoćemo li ikad shvatiti? Idu zajedno, žive u skladu, koračaju s ponosom.
Svi smo mi smogovci. Nemojmo biti skriveni junaci.

Image and video hosting by TinyPic

Znači da je vrag došao po svoje.


12:27 - Komentiraj ( 26 ) Print - On/Off



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ne treba vam opis. Nije važno tko sam - što sam - gdje sam - zašto sam? Samo sam se rodila u krivo vrijeme na krivom mjestu. Ali dobro je. Sve u svemu. :)

Image and video hosting by TinyPic

Nisam osoba koju vidite u dućanu, etiketirate ju, stavite joj cijenu. Ne. Briga me što ljudi misle o meni. Ja sam ja.
i usput, nemam ni 16,ni 15,ni 14 godina.. imam malihdvanaest i nadam se da neće na tome ostati. :))

..čitam.

speechless.
Without wings.
she
Amelia.
tinkerbell.


credits
By Fingertipped.
Inspired by Purged.
Adjustment by BD dz.