O najsawršenijoj djevojci...

Ime: Samantha Nataly
Prezime: Hudgens
Datum i mjesto rođenja: 20.09.1989. New York
Godine: punih 18
Imam:5 vila u Maroku, 6 vila na Karibama, 155 teretana
u SAD-u, 234 kuće u L.A-u, 2 Cine stara u Zagrebu i 3 u
Splitu, i imam puno novaca koliko vi ne možete ni zamisliti!!
Uzrečica života: Novac je sve! Onaj tko ga nema, gladuje, onaj tko ga
ima razbacuje!!
Nikad neću: Glumiti u glupim filmovima, ostat bez novaca, ostat bez svojih
dionica i svojih auta i svojih vila i kuća....
Ljubav: moj najslađi Mark... Ah... PUSAAA!!!!
Frendovi: Ne želim reći zato da ne budete ljubomrni.
Inače se družim s Hilary Duff, Fergie, Paris, Jojo, LIndsay, curama iz Pcd-a
Britney S.,Shakira....
Težina: 50
LJubimci: Labrador Troy i zlatni retriver Zac.
..............
..............

  veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari Yep/Nope

Evo vam mojih slikica...

Na ovoj sam sljikici prekrasna...vanessa hudgens

i ovdje....__Vanessa Hudgens __

A evo me sa Markom...
vanessa and zac.
Ajme koliko se volimo.... auuuu.... vanessa and zac.
A evo vam moje sawršene sekice. Anna Lucy..
Ashley Tisdale

Bit će još slikica tek kad počnete kommat...>

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 19.02.2008.

Ej!!

Pusek svima!! Kako ste mi! Vratila sam se s Floride! Bilo mi je stvarno dobro!! Nemam temu o čem da vam pišem, jer moram ić na snimanje HSM-a...... Pa sam vas samo pozzala!! hehe!! ljuzići moji... Hahahahahahah!!-...... i najveći pozzdraw i najveća blog pusa najsexy curici na svijetu!!! ajde bok!
i da..... ti glupa ljuzerska Kimberli........ nemoj biti tako glupa i stalno mi tako ružno kommat! moj će te dady.... prijaviti..... i onda si gotova......... stvarno ti kažem........ i mark volim te...... i hvala officeru vidu što mi kommmaa..... i njemu jedna blog pusa................ i svima drugima....... i možda vam neću pisat postove stalno....... jer.........hmmm..... idem nagdje..... gdje vi ne znate........ di se to nalazi...... kissy kissy......... Pozzam wass sswwee!!!.......... Lol.......



| Make My Day (30) | Beautiful | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.