O najsawršenijoj djevojci...

Ime: Samantha Nataly
Prezime: Hudgens
Datum i mjesto rođenja: 20.09.1989. New York
Godine: punih 18
Imam:5 vila u Maroku, 6 vila na Karibama, 155 teretana
u SAD-u, 234 kuće u L.A-u, 2 Cine stara u Zagrebu i 3 u
Splitu, i imam puno novaca koliko vi ne možete ni zamisliti!!
Uzrečica života: Novac je sve! Onaj tko ga nema, gladuje, onaj tko ga
ima razbacuje!!
Nikad neću: Glumiti u glupim filmovima, ostat bez novaca, ostat bez svojih
dionica i svojih auta i svojih vila i kuća....
Ljubav: moj najslađi Mark... Ah... PUSAAA!!!!
Frendovi: Ne želim reći zato da ne budete ljubomrni.
Inače se družim s Hilary Duff, Fergie, Paris, Jojo, LIndsay, curama iz Pcd-a
Britney S.,Shakira....
Težina: 50
LJubimci: Labrador Troy i zlatni retriver Zac.
..............
..............

  veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari Yep/Nope

Evo vam mojih slikica...

Na ovoj sam sljikici prekrasna...vanessa hudgens

i ovdje....__Vanessa Hudgens __

A evo me sa Markom...
vanessa and zac.
Ajme koliko se volimo.... auuuu.... vanessa and zac.
A evo vam moje sawršene sekice. Anna Lucy..
Ashley Tisdale

Bit će još slikica tek kad počnete kommat...>

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 14.02.2008.

Sretno Valentinovo!!!

Danas je dan zaljubljenih!! Ajme što sam cijeli dan bila uzbuđena... Ah... Dady mi je kupio nekoliko auta... Ajmeee... Kako su fancy.... A moj Mark... Kupio mi je Kuću na Floridi, mobitel, auto, puno cvijeća, tijaru i još mnogo toga. Mama je otišla u novi trgovački centar i kupila mi je sve što joj je palo pod ruku... Potrošila je više nego inače... joj kako sam happy.... sada sam u svom personal plane s markom i mazim se.... ah.... a ja pišem post......... jer moram vam sve reći.... evo vam slikice od nekih stvarčica.... koje sam naravno dobila.... JA!!! obožavam valentinovo.... i želim svim valentinama i valentinima happy imendan.... pozza vas vaša sawršena curica.... sve vas volim.... osim vas ljuzića....... bok......


my house in florida To je kupio Mark....

my pink lamborgini that david is gettin me!!! Moj pinky lamborgini....

lamborgini I moj purple lamborgini

Nokia 8800 Sirocco Gold Moj novi mob....

Dress Moja haljina....

dress

dress Ovu sam ja dizajnirala....

Ovu sam sada kupila... Dress

shoes joj kako su fancy

shoes Moje staklene cipelice... Ah!!

shoes Ovo mi je mama kupila orve, jer su joj se jaaaako svidjele!!!


A sad idem.... Uživajte....



| Make My Day (19) | Beautiful | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.