< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






ja....

možete me zvati savrshena, kad to i jesam. Imam 15 godina i idem u privatnu gimnaziju. Imam predivnog dečka, naravno nije seljak i njegovi imaju love do krova, bash kao i ja! stanujem u zagrebu i moj život je savrshen!!!!!!!!!!
Slušam cajke, najljepša boja mi je ružičasta, a mrzim metal i crnu boju!
slušam: Cecu,Seku Aleksić, željka joksimović, Anu Nikolic,Natasu Bekvalac....



Image Hosted by ImageShack.us


NE SERITE MI PO BLOGU I MENI JER ZNAM DA STE LJUBOMORNI ŠTO NEMATE SVE ŠTO IMAM JA!!!!!!


ZNAM DA STE SVI LJUBOMORNI NA MENE ALI JA SI NE MOGU POMOĆI KAD SAM TAKO SAVRŠENA!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr




ey ljudi
ja sam vam se vratila sa mora
stvarno mi je bilo supać
vi ste tak ljubomorni na mene
a šta vam ja mogu .kad ste svi tako ružni
mandy zijev možda tebi izgleda da sam kurva, a ti si seljača pa ja tebi ništa ne govorim ja znam da si ti ljubomorna na moje savršenstvo
Vidjela sam da drugima kradeš slike, stihove i te stvari pokušavaš biti poput njih? nađi svoje slike i stavi ih gore
to ti je puno bolje nego da kradeš drugima
i nemoraš po svojem blogu pisati da sam KURVA, ne vrijeđa mene to meni je mama sve objasnila da se to događa kad si savršena poput mene, a ti to nikad nečeš biti pa samo pišeš o drugima ružne stvari, P.S. tvoja Rihhana se piše RIHANNA!!!!
ajde ljudi sad moram ići u svoj krevetić koji ima posteljinu od svile tako da se mogu zavaliti u svoj krevet tako je velik
još ću malo gledati tv a onda idem malo u bazen
bokwave
čujemo sewave


27.08.2007. u 21:52

|komentiraj(34) | printaj| ARHIVA |






<< Arhiva >>