< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






ja....

možete me zvati savrshena, kad to i jesam. Imam 15 godina i idem u privatnu gimnaziju. Imam predivnog dečka, naravno nije seljak i njegovi imaju love do krova, bash kao i ja! stanujem u zagrebu i moj život je savrshen!!!!!!!!!!
Slušam cajke, najljepša boja mi je ružičasta, a mrzim metal i crnu boju!
slušam: Cecu,Seku Aleksić, željka joksimović, Anu Nikolic,Natasu Bekvalac....



Image Hosted by ImageShack.us


NE SERITE MI PO BLOGU I MENI JER ZNAM DA STE LJUBOMORNI ŠTO NEMATE SVE ŠTO IMAM JA!!!!!!


ZNAM DA STE SVI LJUBOMORNI NA MENE ALI JA SI NE MOGU POMOĆI KAD SAM TAKO SAVRŠENA!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr




ej...

ja sam upravo u Hotelu, imam predivan pogled na more.uživam...konačno sam našla malo vremena da vam pišem. Upoznala sam super zgodne tipove, jedan od njih (Dino) me pitao za hodanje, ful je zgodan i sve to, al neznam razmislit ću, NE pristat ću! cool sad ču imat dva tipa, jednog na Zrču, a drugog u ZG-u. kad smo kod dečki, obojici šaljem big kiss kiss, iako neki od nas nisu zaslužili... al mi je mama rekla da se ne forsiram zbog tog, jer je normalno da su neki ljudi ljubomorni na mene. slažem se sa njom. sad dok sam vas pozdravila idem na kupanje.... wave wave mah mah


07.08.2007. u 15:20

|komentiraj(16) | printaj| ARHIVA |






<< Arhiva >>