lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Studeni 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






ja....

možete me zvati savrshena, kad to i jesam. Imam 15 godina i idem u privatnu gimnaziju. Imam predivnog dečka, naravno nije seljak i njegovi imaju love do krova, bash kao i ja! stanujem u zagrebu i moj život je savrshen!!!!!!!!!!
Slušam cajke, najljepša boja mi je ružičasta, a mrzim metal i crnu boju!
slušam: Cecu,Seku Aleksić, željka joksimović, Anu Nikolic,Natasu Bekvalac....



Image Hosted by ImageShack.us


NE SERITE MI PO BLOGU I MENI JER ZNAM DA STE LJUBOMORNI ŠTO NEMATE SVE ŠTO IMAM JA!!!!!!


ZNAM DA STE SVI LJUBOMORNI NA MENE ALI JA SI NE MOGU POMOĆI KAD SAM TAKO SAVRŠENA!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr




savrshenstvo

bok vi ružni ljudi...
vidim da je vrijeđanje počelo...ali meni to ne smeta.ja znam da sam prekrasna a vi ste zavidni.jučer sam bila u shoppingu,morala sam obnovit garderobu,ljeto je na pragu,a kad završi škola idem sa starcima u našu vilu na hvaru...naravno i moj će dečko s nama...molim vas da mi date savjet što ću s ljetnom garderobom od prošle godine,to je sad već totalno out...ali ima ljudi koji i to nose...

ljudi u moj školi vam iama jedna učiteljica,mlada je i mogla bi bit zgodna (ne zgodnija od mene...)al stalno nosi odjeću s črnomerca...mene je jednom mama tam povela(nisam to htjela) i samo sam se pokušavala sakriti da me netko ne vidi...ono koja bi to bila sramota...
evo idem sad...



17.06.2007. u 11:12

|komentiraj(16) | printaj| ARHIVA |






<< Arhiva >>