Trendi, savršena cura!

subota, 06.05.2006.

Bok ja sam Mirijana, Imam 15 godina i živim u Zagrebu.


Ako želite uopće dolaziti na moj blog morate imati.

CURE:
i Pod(rozi)
odjeću s potpisom najmodernijih dizajnera
bogatog dečka
dugačku,plavu kosu
pacciotice
novi parfem od Britney
nokiu 7280 gold edittion


DEČKI:
- imati barem 18 godina i svoj auto
- nositi pacciotice
- imati obavezno kratku kosu
- imati neki savršen parfem
- kupovati mi poklon svako malo jer je to ipak znak pažnje
- slušati pop muziku i narodnjake
- izlaziti na fancy mjesta kao što su: Papaya, Ludnica, Pasha, Tantra i klubove na Jarunu
- imati svoju vikendicu kako bi mogli biti sami kad god poželimo
- kupovati časopise Man's health jer su tamo frajeri naprosto savršeni
- ići u teretanu


ONO ŠTO NE PODNOSIM KOD DEČKIJU I CURA:
- hipije, metalce, rockere, gotičare, punkere i ostale smrdljive ljude
- starke. Kako cura može biti u starkama???!! To mora biti neka gaborna glupača koju niko ne želi!! F-U-J!!
- imati jeftinu robu-POGOTOVO AKO JE S PLACA!!! O kineskim dućanima neću ni govoriti! I nesmije ju kupiti na sniženjima!
- odvratno je kada neko nosi odjeću dvije sezone!!
- i čizme Dr. Martens su odvratne
- mobitel koji je izašao prošle godine. mislim daj si kupite nekaj novo! Npr odvratno mi je kad neko ima neku kantu kao npr: Samsung D500 (uzas!!)
- mrzim kada neko vrijeđa Davida Beckhama.

I nemojte misliti da sm to prepisala sa bloga 4 savrsene, jer nisam..........
jednostavno volimo iste stvari..........

OVO SAM VAM JA:

Image and video hosting by TinyPic ZAR NISAM NAJSAVRŠENIJE BIĆE KOJE POSTOJI NA OVOM SVIJETU????



- 12:10 - Komentari (46) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Dobro došli u moj savršeni život, bez prljavih pankera, rokera i metalaca....

Free Hit Counters
Free Hit Counters

Cursors