< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2010 (1)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


Free Hit Counter


users online


Glitter Symbols - ImageChef.com


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



ImageChef.com




Cartoon Glitters

Cartoon Glitters






ImageChef.com

O MENI...

IME:KATARINAcerek
ŽIVIM:U METKOVIĆUzijev
RAZRED:6 g
VOLIM: DUPINE, NE SEBIČNE, DEČKE, LOVU,ČOKOLADU,PALAČINKE...
NE VOLIM: ŠKOLU, DVOLIČNE , NASTAVNIKE...burninmad
SLUŠAM: FERGIE, SHAKIRU, BRITNYE,RIHANNU,JESSYA,
FRENDOVI/FRENDICE: ANA, PETRA, LUCA, MARINO, DUJE, MATE...thumbup
MOJ MSN: kety4ever msn.com




Get free graphics at BlingyBlob.com!







ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Get your own Poll!



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Cartoon Glitters

Cartoon Glitters


Full House Michelle Got It, Dude! Icons

Full House Michelle Got It, Dude! Icons


image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


Mary Kate & Ashley Olson Are Love Icons

Mary Kate & Ashley Olson Are Love Icons


Britney Spears Icons

Britney Spears Icons


Celebrities Icons

Celebrities Icons

MySpace Layouts images

Teal Brunette Dirty Dancing Icons

Teal Brunette Dirty Dancing Icons

0; margin-bottom: 0">MySpace Layouts

50 Cent Dancing I'M The P-i-m-p Icons

50 Cent Dancing I'M The P-i-m-p Icons

image hosting file hosted images

image hosting file

Images for your blog codes

Images for your blog

Blinking The Pink Martini Icons

Blinking The Pink Martini Icons

Sexy Pink Brittney Spears Toxic Icons

Sexy Pink Brittney Spears Toxic Icons

free image hosting hosted images

free image hosting

Celebrities Icons

Celebrities Icons

Moulin Rouge Icons

Moulin Rouge Icons

cooool blogovi

smijehkiko i frnjalud

bangvivizujo
cerekpijicacerek


Betty Boop In Red Glitter Dress Glitters

Betty Boop In Red Glitter Dress Glitters




Cartoon Glitters

Cartoon Glitters








Free Music

Free Music



Free Music

ImageChef.com

srijeda, 11.06.2008.

jeeeeeeeeee

:burninmadznam da stvarno dugo nisam pisala ali nije mi se dalomad
a , i nešto mi komp neradi pa eto tako......tuzan kako vi ja sve po starom ,,,,eek mislila sam staviti neke slike ali ja ko ja nemam poštene slike pa ču stavit kad dođem s izleta naime idem u nedilju sa glupimheadbangheadbangheadbang 5e i sa odličnim 5f idemo u Vepric i sva moguča svetišta što postoje u hrvatskojhrvatska zar se nevidi da mi je razrednica vjeroučiteljicamadheadbangburninmad joj što je ja mrzim uvjek nešto serki vamo-tamo ovo-ono pre glupa je to osobaburninmad
i eto tako jedva ćekam da ovo čudo od škole zvrši i odoh ja u Rijeku na Lopud i takooooooooothumbup prija mi je napravila svoj blog pa joj ja malo pomažemlazelazelaze ma dobro više radim sebi nego njoj ali eto dobro,,,,,nonobelj

poooooozzzzzzz

kittycerek

poooz maji!!!!!!!!!!!!!!!!!!kiss



| komentari (21) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.