obavezno posjetite!
moja biblija


Image Hosted by ImageShack.us

Ja sam Mia.... Imam 17 godina i zivim u glavnome gradu Hrvacke - Zagreb... Bavim se manekenstvom... Ja sam savrsena : mlada, zgodna, lipa, slatka, pametna, ugledna, ponosna, ... Jedine cure koje su ljepše od mene i naravno zgodnije su : Britney Spears i Kate Moss... One su tako savrsene, seksi i jako privlacne.... Jednostavno, nemaju mane... Divim im se.... Mislim, neamam ni ja mane, ali cujte.... Obozavam nosit minice i visoke pete.... Onda svi dečki polude za mnom! Znam da vama možda sve ovo zvuči kao da sam umišljena, ali ja sam samo realna i znam koliko sam savršena! Mislim , ja sam predivna , savršena sam , nježna sam , nisam umišljena ko neke jadnice , predivna sma da se divim sama sebi. Tako sam ponosna na sebe. A najbolje od svega je da se nisam niti malo umislila. I dalje sam ostala duboko na zemlji. Moj tajni san jos savršenija te da dobijem anoreksiju. imam jako slatku maltezericu koja se zove pRincEs tInkerBeLL... da samo vidite kak je slatka!!! stavila bih vam njenu sliku ali bi flash jako naštetio njenom vidu! a to, naravno ne želim... pa su sve slike koje imam loše... ali dat cu vam jednu jednom... :) visoka sam 164 cm i imam 42 kg... obožavam rozu i svijetlo-plavu boju... zato moj blog i je ovakav kakav je! :) slušam pop, r'n'b i opcenito sve pjesme koje se vrte na MTV-u, koji je, uz RTL, moj nadraži program... naravno volim najvise od svega NARODNJAKE i CAJKE jer se fakat pronalazim u njihovim rječima... Studirat cu medicinu. Idem u privatnu gimanziju... Moj tata je jako bogati i zato mogu imati sto god da pozelim. Slusam sve moderno,ali najvise strani pop i narodnjake.Obozavam cipele,torbice i sve ostalo vezano uz modu.Naj marke robe i dr. su mi Chanel i Dior,ali volim i Versace i slicne marke.Obozavam nositi stikle i minice,onda se svi okrecu za mnom. Tata mi je kupio auto ali kako nemam vozacku ne smijem ga jos voziti ali za otprilike dva mjeseca cu ga moci voziti.to je sve za sada.

JA MOJIM RIJEČIMA:
S obzirom što se sve događa u svijetu moj život nije sitnica.
Moje stenjanje u seksu ne utječe na moj seks.
Ja nisam nasljednica niti jedne manekenke jer ja sam Mia
Ja sam kao sve one bogatašice (jer sam jedna od njih), volim kupovati
Što god ljudi mislili o meni ja sam svjesna i znam da sam bolja od njih

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


jEs oR nO

design by aNjIcA =)

Na ovome prekrasnome blogu govorim vam o svojim svakodnevnim lijepim stvarima koje mi se naravno događaju,govorit ću o svome savršenome životu , o sebi , ma iskreno ovo je moj dnevnik. Ovdje cete moci citati o tipicnim teenagerskimm stvarima - mojim friendovima, starcima, deckima, školi i slicno...
pusichhhh*




subota, 09.06.2007.

LjuDi, MoJ 21. poSt i moJa isTiNa...

Ej ljudi... Definitvno ste bili u pravu... Ono nisam bila ja. Ono je bila Britney Spears... Malo jesam pretjerivala u nekim postovima, al iglavnom sam samo uljepšavala istinu.... Zbilja sam se naljutila kad sam shvatila kakve grozne komentare ste u stanju ostavljat.....
Ma ok...
Opraštam vam, jer ako necu ja, onda ko ce?

Znaci da upoznate novu mene, procitajte boxeve.

Evo ovako.... Jucer sam se cila probudila marmurna od svega, znate.... tulum i tako sve to... i ja se ujutro jucer proudin, kad ono big iznenađenje... Tata mi je kupio auto....
Odmah sam ga odlucila isprovat, zato san rekla svojoj sobarici da mi naruci mjesto u hotelu Presidentu u Dubrovniku.
Onda smo ja i moje dečko, sjeli u moj novi autič, i otisli do Dubrovnika... Bilo je savrseno... KOsa leti, cesta predivna.. Ma savrseno....
Isli smo autoputem A2.

I sad, dignem se ja ujutro i vidin: NEMA AUTA!
NEMA GA!
NEMA!

Poludila sam.... Joj, netko mi je ukrao auto... Tada sam sponznala istinu... MOJU ISTINU... :

SVI SU LJUBOMORNI NA MENE! I NIKOME NISTA NE SMIN REC, JER BI MI I IZ OKA UKRA....

I tako razocarana, sada sjedim sama u avionu tatine kampanije... Placen... sve stjuardese lete oko mene, rade sta in kazen.... u depresiji sam jer sam savrsena a ljudi su ljubomorni na to.... tuzna sam... nesretna sam..... Sjedim u svom avionu i placen, gledan u onaj fancy rozi sa dijamantima lap top i pisem vama, u nadi da cete me razumjet......

I da, tuzna sam i zato jer mi je puka tak na cipeli dok sam ulazila u avion... DA, NA ONIM PREKRSNIM SANDALAMA, NA PETU sto imaju PRAVE dijamante na predivnim remencicima,.... sto mi ih je Ledenko sam poklonio....

p.s: odjebala sam marka... opet sam sama.... RAZLOG: ide mi na zivce, vjecito upotrebljava neke rijeci ala: samodopadna, umisljena itd.... pa aj je njemu? Mislim da je bolestan, psihicki, jer je te rijeci poceo koristiti u drugom licu mnozine ( za mene ), a ne u prvom ( za sebe )...

znajuci, da ja u vasim ocima, ogromna kurva,
patim.

evo uživajte.

dovidženja dok se ne oporavim....



| kOmENtArI (294) | PrInTaNjE | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.