srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

tu sam da vam pomognem koliko mogu :)
u komentarima ostavljajte svoje probleme,a ja ću se potruditi da vam dam što bolji savjet..

savjetnica123@hotmail.com
(za one kojima je lakše reći problem preko mail-a ili msn-a)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Web Counter
Web Counter

srijeda, 25.07.2007.

samo jedan odgovor :D

post je izbrisan na zahtjev mrtve koprive :)

nastavite ostavljat probleme u komentarima,pusa



| komentari (8) | print | # |

utorak, 24.07.2007.

odgovorii:

Tineđerski ludi dani

A slušaj,najbolje bi mu bilo da mu kažeš jer neki ljudi ne mogu razumijet dok im ne nacrtaš.Reci mu da si nabavi pravu curu,a tebe ostavi na miru.Moguće je da on to radi jer mu se sviđaš,ali svejedno to nije lijepo od njega.Tako da mislim da bi najbolje bilo da to njemu kažeš,ali dok ste sami jer će pred prijateljima sigurno htjet ispast faca,pa će sve bit po starom.Probaj i javi je li upalilo :)

zaljubljena..

Probaj do njega doć preko prijatelja.Popričaj s prijateljicama,neka se one malo raspitaju za tebe.A i pođi na plivanje jer ko zna-možda ti se posreći i njegove mame baš ne bude bilo :) sretno!


hvala na lijepim komentarima,nemojte se sramiti reć svoje probleme :)



| komentari (9) | print | # |

nedjelja, 22.07.2007.

odgovori:

n.n
znam tko si,ali to nije bitno.
mislim da je najbitnija stvar da se suočiš sa svojim problemom i shvatiš da je to problem.bez da ti sama razumiješ to da je tvoja ljubav prema pjevaču postala opsesija ništa ne ide.ni psihoterapija ni ništa (btw normalno da ne znači da si luda ako ideš na psihoterapiju).sjedni malo i razmisli želiš li nastaviti takav život bez prijatelja,sama sa sobom.a kad shvatiš da ne želiš (iskreno se nadam da ćeš to shvatiti) onda lijepo ugasi muziku,prestani tražiti njegove slike.možda ćeš izdržat jedan dan,možda jedan sat..ali pokušaj i idi polako,nijedan se problem ne riješava sam od sebe.

MIA1234567890
ne mislim da si luda.na svijetu postoje stvari koje ne možemo objasniti niti razumijeti.možda si ga vidjela,a možda je to bila samo snažna želja i potreba za utjehom.jesi li izgubila nekoga u zadnje vrijeme?bojim se da ja nisam prava osoba za procijeniti je li nešto bogohulno ili ne..

možda pomažem,a možda i ne..u svakom slučaju trudim se..i uvijek sam tu da vas poslušam..

ponavljam svoju msn adresu:
savjetnica123@hotmail.com

nemojte se sramiti svojih problema!



| komentari (25) | print | # |

subota, 21.07.2007.

Dragi moji :)

ovdje sam da vas savjetujem,da mi se povjerite sa svojim problemima.možete ostat anonimni,možete ne bit anonimni hehe i također me možete dodati na msn ili mi čak napisati e-mail.
zapamtite,ja sam tu da vas savjetujem,a ne da vas usuđujem i zato se nemojte sramiti nego pišite.

moj mail (i msn):
savjetnica123@hotmail.com



| komentari (6) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.