Image Hosted by ImageShack.us
Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

from hell 4 u

utorak, 03.02.2009.

dugo nisam piso post..... nisam imao vremena....
ugl. da vas pitam..... koliko vas je ljudi u životu razočaralo? za kolike ste mogli raći da su vam bili super frendovi i da ste ih poznavali a da to uopće nije tako? no ja sam se na to navikao.... ili sam bar mislio da jesam. tek mi je jučer došlo do mozga da mi je nekad jedino svjetlo u životu zapravo seoski bicikl kojeg boli kurac za ostale. valjda nisam htjeo to prihvatit.... a saznao sam da je i dvolična i da će srati po osobi s kojom je dobra još od djetinjstva. a jedna druga frendica koja mi je bila full draga se napizdila prije jedno 4 mjeseca na mene jer sam joj iz zajebancije pobriso sve cajke na mobu.... a nakon ta 4 mjeseca šta se nismo vidili smo izašli jedean dan i da bi me nakraju popljuvala i zajebavala. ima tih primjera još ali nije bitno, neda mi se nabrajat sva ta razočaranja...... i iz svega na kraju dolazim do zaključka da ne vjerujem ni najboljem frendu jer me već sutra može zajebat (što se naravno i dogodilo) pa je moj savjet da ljude držite na barem i maloj distanci jer nikad neznate što se može desiti

- 11:33 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
svi smo mi đubrad, hvala na pitanju