< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on-off

Opis bloga



Ekipa,blog namijenjen ekipi koja je luda za folkom :-)



EVO,OVO ME NAJBOLJE OPISUJE...HEHE(nisam umisljen)

VVisionary
EEnchanting
DDesperate
RRadiant
AAppealing
NNeglected
/
VVisionary
IIrresistible
CComplicated
OOrderly
MMesmerizing
LLively
AAwesome
TTalented

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

A zbilja sam posjecen
Hit Counter
Hit Counter

Neki kazu da ja volim samog sebe... a nije tako ljudi... ja se samo volim gledati...hehe...
Image Hosted by ImageShack.us


PAZNJA!!!
Jedina molitva koju ja izgovaram svaku vecer!

OCE NAS KOJI JESI,
GOLFA MI DONESI!

SVETI SE IME TVOJE
NEKA BUDE METALIK BOJE!

U IME OCA I SINA,
NEKA BUDE PUN BENZINA!

A NAJVISE TE MOLIM BOZE,
DA SJEDISTA BUDU OD KOZE!
Image Hosted by ImageShack.us

Kako bi moj stari reko,leđa od junaka,glava od bedaka,mislim da ima nesto istine u tome!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Malo nabrijanaca!(50ccm)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

utorak, 12.06.2007.

MITO I KORUPCIJA!!!

Mrzim skolu...i mrzim profesore koji predaju u mojoj skoli...Ja sam prometna na kennedyevom trgu,i nikome ne preporucam da se tamo upise ako ima izbora,sve moze,samo ovu skolu izbjegavaj...
Ovako...sada sam tako nabrijan da cu sve profesore popljuvati!
Slat ce me gospodja milostiva iz tgm-a(tehnologija goriva i maziva) na popravak... a zasto??? Zato sto joj se ne svidjam,naravno koza tupa...
i tako...sad cu vam reci sto se to dogadja u nasim skolama srednjim...MITO I KORUPCIJA!!!!
Sve je to podmiceno...nas ravnatelj... necu mu spominjati ime...vozi peugeota 407... hmmmm... zapitajmo se...kolika je prosjecna placa nekog profesora??? ako ima dugo godina radnog staza,placa mu se najvise moze popesti do 5-6 tisuca na mjesec... hmmmmm...otkud nasem ravnatelju toliki novci da si gospodin moze priustiti takav auto,takvu obleku,i takve naocale...reci cu vam: MITO I KORUPCIJA!!!
Mislim da ne postoji profesor u mojoj skoli koji bar jednom u svom radnom stazu dok je radio u toj skoli nije primio "plavu kuvertu"... sve podmiceno...i sve bez srama...sada neznam kolike su cijene tih usluga koje moras platit da bez brige prodjes razred...jer se nikada ne zelim spustiti na tu razinu da moram placati takvim seljacinama da bi prosao razred... ali izgleda da nema drugog nacina, jer ako te profesor u toj skoli ne voli, njemu nece biti problem tebe rusiti,ili jos gore,iskljuciti te iz skole... a ako se pokusas zaliti na takvo nesto... naravno vijece profesora ce odbiti tvoju zalbu,jer... haaa...naravno da ce vjerovati profesoru koji je neznam ni ja koliko godina u toj skoli,umjesto tebi problematicnom delinkventu...to bi bile njihove rijeci...i eto...ja sam sa ovime zavrsio ovaj post... tako da...cujemo se ekipa...
a da ne kazete da zapostavljam...evo jedan video!!!




| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.