Šatro Cosmo girl
srijeda, 11.08.2004.
Galebarenje i druge slicice
"Nemaš sreće u ljubavi. Uvijek se vežeš za muškarce koji nisu za tebe", reče vidovnjak kroz oblak dima od cigarete...
Baš da je neki vidovnjak, i nije;, pomislila sam tada i prasnula u smijeh. Činilo mi se da je miljama daleko od istine. Pa ja sam bila u gotovo savršenoj dugogodišnjoj vezi...Možda s tu i tamo po kojom nesavršenošću, ali koga briga...
Vidovnjak i nije bio pravi vidovnjak, jer ja u čaranja i bajanja baš ne vjerujem. Vidovnjak je bio slikar, tata od frendice, koji je tvrdio da katkada osjeti neke vibre...što mu, dakako nitko nije vjerovao...Njegova kći se sramila što joj je tata malo makao, ali nama ostalima je baš bilo fora što će nam reći...
Jeli me on tada prokleo ili je stvarno nešto vidio, ili sam ja sama podsvjesno počela na neki okultan način proroštvo pretvarati u nešto opipljivo, nikada neću saznati...Anyway, kasniji slijed događaja je potvrdio rečeno...
Padalo mi je napamet i da, možda, upravo ja izvlačim nešto loše iz potencijalno dobrog dečka (ono, hranim iza ponoći preslatko biće koje se potom pretvori u užasnog gremlina)...
Whatever, ljeto je donijelo nastavak kretenijade...
I galebe i talijanske plejboje i do jučer normalne dečke koji su odjednom postali jako nasrtljivi...Ajde talijane još nekako i kužim, mislim plavuša sam, jeli...
Ali na koju foru ja, koja ga znam godinama te po logici stvari znam sve i o njegovim ulovima i uletima, mogu postati zanimljiva jednom galebu kao takvom...Jest da u HTZ-u kukaju da je sezona podbacila, ali alo, na plaži ima komada da ti pamet stane...
Kaj si se najeo ludih gljiva za doručak? pitam ja njega a on se smije i gađa me kamenčićima. Dakako u pupak. I to bi trebalo biti seksi?!( mislim bilo bi kad bi "košarkaš" bio netko tko ovu "košarku" na ovom istom molu nije igrao mali milijun puta) A onda se prijeti da će me baciti u more s mola...Pa kaj, dobro plivam...Pa me pita bi li smjela s njim ići na kupanje na Prvić? Kaj fakat misli da je neodoljiv? Ma kak bi mislio, pa očito nema čime...što sam mu, naravno i rekla...
Ako nisi pitao ne znaš, kaže... Da, da ofkors...Anyway, sad znaš...
A tamo na drugom kraju mola, iz prikrajka sve sluša On. On nije zvijezda plaže. Nije Galeb, nije Plejboj, nije Stari Jarac...Mislim da je iz ZG. Normalan dečko. Običan dečko koji samo snima. Iz dana u dan. Inteligentan dečko kojemu je ispod nivoa upad na plaži...Znam od prvog dana (eye contact), da mi neće uletiti i da se nećemo upoznati osim ako i samo ako, u škvadri na moru imamo zajedničke poznanike. Procjenjena vjerojatnost 1:1.000.000.
Jer ja sigurno neću učiniti prvi korak (ja sam ipak nekakva poluprinceza, uostalom - šatrocosmogirl), a On neće postati nasrtljiv...A uostalom, čak i kad bi, možda mu ja prva prišila etiketu kretena...
A na koncu možda, tko zna... Vjerojatnost je čudna stvar...
- 11:03 - Komentiraj (12) | Printaj | #