< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga



Cursors


MySpace

MySpace

image hosting file

image hosting file

Linkovi

Bigoo

Bigoo




OVO VAM JE MOJ OPIS
IMAM GODINA 12,5
VISOKA SAM :157 CM
IMAM KILA 45
MOJE OČI SU :SMEĐE
MOJA KOSA JE SMEĐA ALI ĆE USKORO BIT CRNA
MOJ HOBI : PISANJE OVOG BLOGA
PISANJE PJESAMA I KRATKIH PRIČA
IMAM : 2 BRATA I SESTRU
ŽIVIM U KUĆI
image hosting file

image hosting file

myspace layout

myspace layout

mojih 10 naj

Bok ljudi !!!!!!! sad ću vam napisati
svojih 10 naj !! Uživajte u čitanju!!!!!!!!
1. moje naj ime :Arwen
2. moja naj sitnica : medo devil ( s repom , kopljem i rogovima)
3. moja naj hrana :pizza s chilliem
4. moje naj piće: juice od marelice
5. moja naj knjiga/e: Sumrak (Stephanie Meyer ) i
Rose Madder ( Stephen King )
6.moji naj glumci: Orlando Bloom
Ed Speleers
7. Moje naj glumice: Nicole Kidman
Reese Witherspoon
8.moje naj grupe: red hot chilli peppers
nirvana
guns n roses
9. moja naj pjevačica: Mae Mc Kenna
10 moji naj filmovi Eragon
Gospodar prstenova ( 1 ,2, 3 )Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

nedjelja, 31.12.2006.

Nova godina

Hej bok ljudi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ima kaj novog??????
Ovaj post počela sam pisati oko pol jedanaest na staru godinu
iliti na Štefanje . Za mene je nova godina već počela a za vas druge
ne znam . niti me nije briga. Evo sad sam se spremila za doček
NOVE GodINE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Danas sam bila na misi a kad ono kraj mene je bio jedan Francuz i Belgijanka.
(Bila sam na misi u Zagrebu ) Išli smo molit Oče naš kad je Francuz neke
nabrzaka smandrljo da ga ne bi ni Bog razumio!!!!!!!!!!!!

Dan je uglavnom bio dosadan osim kaj smo delali još neke kolače .
Pozdrav ljudi !!!!!!!!!!
( i ZABOGA ŠALJITE VIŠE KOMENTARA )

ŽELIM SVIMA SRETNU NOVU 2007 GODINU !
zujohrvatskapartywaveMyspace

Myspace



| komentari (1) | print | # |